۵ ویژگی برتر یک بازاریاب دیجیتال استثنایی

دانلود پایان نامه

به خوبی شناخته شده است که دیجیتال در حال پیشرفت و سریع خود را به عنوان جذاب ترین صنعتی که در آن کار می کند ، تأسیس می کند. تقاضا برای متخصصان ماهر دیجیتال دلیل مستقیمی در افزایش حقوقهای پرسود و بسته های مزایای رقابتی بوده است. حرفه ای در زمینه دیجیتال نه تنها می تواند از نظر پولی سود کسب کند بلکه محیطی سریع و مداوم را تحریک می کند که توانایی های شما را بطور روزانه انجام می دهد.

دیجیتال

این که آیا شما مایل به ورود به صنعت هستید یا در حال حاضر از حرفه ای دیجیتالی خود لذت می برید ، همیشه فرصت هایی برای بهبود چشم انداز و ادامه سفر وجود دارد. در زیر لیستی از ۵ کیفیت برتر یک بازاریاب دیجیتال استثنایی را با شما به اشتراک گذاشته ایم. با استفاده از این خصوصیات ، اطمینان حاصل می کنید که در بهترین موقعیت ممکن برای همگام سازی با این صنعت مهیج هستید.

۱ ٫ یک ذهنیت تحلیلی

بازاریابی دیجیتال روشی مبتنی بر داده است. در حالی که بسیاری از سازمان ها برای تعیین ROI یک آگهی تلویزیونی یا بیلبورد تلاش می کنند ، هر تاکتیک دیجیتالی که شما اجرا می کنید ، در یک اقدام خاص و قابل اندازه گیری نتیجه می دهد. این مهم است ، زیرا بازاریابانی که ROI را محاسبه می کنند ۱٫۶ برابر بیشتر از بودجه بالاتری برخوردار هستند. اگر بتوانید به عنوان یک نتیجه مستقیم از فعالیت دیجیتال خود ، بهبود عملکرد را نشان دهید ، می توانید از طرف ذینفعان که بیشترین اهمیت را دارند ، بخرید و در نتیجه منجر و درآمد بیشتری را بدست آورید.

بازاریابانی که ROI را محاسبه می کنند ۱٫۶ برابر بیشتر از بودجه بالاتری برخوردار هستند.

این توییت

مزایای تخصص های دیجیتال گسترده است ، اما برای به دست آوردن حداکثر پاداش ، هر بازاریاب دیجیتالی مؤثر باید بتواند بینش های داده محور را در عمل ترجمه کند. این امر مستلزم درک کاملی از ابزارهای تحلیلی است ، که به شما امکان می دهد معیارهای گرانولی را بررسی کنید و به شما در تکرار یا اصلاح استراتژی خود کمک کند. این که آیا این صفحه نمایانگر در یک صفحه فرود خاص است ، یا چه مقدار سهام اجتماعی شما توییت را دریافت می کند ، تجزیه و تحلیلها سنگ بنای هر برنامه بازاریابی موفقیت آمیز دیجیتال است – میزان موفقیت آن کاملاً بستگی به میزان آشنایی و صلاحیت شما در استفاده از این تفسیرها دارد. ابزارها

نکته برتر: ترکیبی از ابزارهای تحلیلی را انتخاب کنید که پایه گزارشهای منظم شما را تشکیل می دهد. گوگل Analytics یک چیز غیرقابل انکار است ، در حالی که ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند SproutSocial و Klout نیز می توانند به سرعت ضروری شوند.

مطابق با BrightTALK 2015 ، ۴۲٪ از بازاریابان B2B می گویند عدم داشتن داده های با کیفیت بزرگترین مانع برای تولید ژن است.

این توییت

۲ ٫ خلاقیت

خلاقیت

بازاریابی دیجیتال صرفاً یک عمل علمی نیست بلکه شامل تقاطع بین مهارت عملی و تخیل آشکار است. اندازه گیری برای موفقیت یک بازاریاب یکپارچه است ، اما خلاقیت تا چه اندازه موفقیت شما را مشخص می کند. طرفداران تجربه بازاریابی محتوا تقریباً ۸ برابر بیشتر از طرفداران غیرمجاز به وب سایت خود سفر می کنند. این یکی از اساسی ترین تخصصهای دیجیتالی است که می توانید از آن استفاده کنید ، و کاملاً به ظرفیت خلاقیت بستگی دارد.

بازاریابی محتوا

طرفداران تجربه بازاریابی محتوا تقریباً ۸ برابر بیشتر در وب سایت خود ترافیک دارند.

این توییت

این خلاقیت می تواند به اشکال مختلف ظاهر شود – شاید شما توانایی نوشتن کپی تبلیغاتی قانع کننده یا تحریک مقالات وبلاگ را داشته باشید. شاید شما یک چشم به تصویر و طراحی داشته باشید. شاید نقاط قوت شما در توانایی درک مفهوم مبارزات انتخاباتی سطح بالایی باشد که باعث می شود حرفه شما نهایت رقابت را فراهم کند!

خواه بتوانید بنویسید ، طراحی کنید یا استراتژی کنید ، باید به نوعی از فرآیند شناختی برخوردار شوید که به جدا کردن برند شما کمک می کند. خلاقیت با توانایی نوآوری و تمایل به ریسک کردن ارتباط تنگاتنگی دارد – اگر بتوانید از این خصوصیات استفاده کنید و از اهرم تحلیلی برای سنجش اثربخشی آنها استفاده کنید ، سرانجام تلاشهای هنری شما به نتیجه خواهد رسید.

میزان کلیک شما به پایین رسیده است و تعداد کل بازدید کنندگان سایت از یک صخره سقوط کرده اند. در حالی که تصویب دیجیتال روشی بی عیب و نقص برای تضمین موفقیت برای سازمان شما است ، بدون عیب و نقص آن نیست. اعداد و ارقام می توانند نوسان داشته باشند و عملکرد کلی شما می تواند ناکام باشد – مهمترین چیز این است که چگونه به این شرایط کمتر از شرایط ایده آل پاسخ دهید.

نکته اصلی سازگاری و زنده ماندن است. توانایی تفسیر نتایج و تمایل به تفکر خلاقانه مطمئناً به شما در شکوفایی کمک خواهد کرد ، اما این خصوصیات باید با انعطاف پذیری و تفکر همراه باشد که به شما امکان می دهدبرای کسب و کار خود بیشترین نیاز به یک راه حل را دارید.

راه حل

۴ ٫ قدردانی از فروش

اکنون بیش از هر زمان دیگر ، تلاقی بین فروش و بازاریابی وجود دارد. بسیاری از متخصصان بازاریابی در KPI نگهداری می شوند که اهداف فروش را در بر می گیرند ، و برای تولید و پرورش بهترین کیفیت منجر ، باید ارتباط و همکاری بی عیب و نقصی بین دو بخش برقرار شود.

طبق گفته SiriusDecactions ، اکنون ۶۷ درصد سفر خریدار بصورت دیجیتالی انجام شده است. از آنجا که عملکردهای بازاریابی سنتی تا حد زیادی با کانالهای آنلاین سازگار شده اند ، فروش هم اکنون شروع به دنبال کردن آن می کند. هر دو در حال گذر از این تحول دیجیتالی هستند زیرا خریدار – از نحوه انجام تحقیقات در مورد محصول ، به سیستم عامل هایی که از طریق آنها خریداری می کنند ، تبدیل شده است.

اگر در حال بازاریابی تجارت الکترونیکی و وب سایت هستید ، دخالت شما در فروش قطعی است. اگر یک بازاریاب B2B برای سازمانی هستید که به صورت آنلاین نمی فروشند و ترجیح می دهند به ایجاد مارک تجاری بپردازند ، ممکن است دانش فروش کمتر از یک نیاز مهم به نظر برسد.

با این وجود ، صرف نظر از جزئیات توضیحات شغل خود ، حداقل باید دانش اساسی در مورد عملکرد فروش شغل خود داشته باشید. این داده ها همه کارهایی که انجام می دهید را به شما اطلاع می دهد. این هدف سرب ماهانه شما را تعیین می کند. این باعث می شود تا شخصیت های هدف و استراتژی تقسیم مشتری شما شکل بگیرد. این کانال های دیجیتالی را انتخاب می کنید و چقدر برای آنها هزینه می کنید. هرچه بیشتر بدانید ، بیشتر می توانید به انجام برسید.

۵ ٫ تمایل به استفاده از فراتر از

۵۹٪ از شرکت ها می گویند که نگران هستند که ممکن است خیلی زود از تلاش های تبدیل دیجیتال خود دیر شوند و از رقبای خود عقب بیفتند. این یک آمار غیرمنتظره کننده است ، با توجه به اینکه بدون شک صنعت دیجیتال توسعه می یابد. سیستم عامل های جدید منتشر می شوند ، الگوریتم ها به روز می شوند و ابزارها به طور مرتب به روز می شوند. در نتیجه ، اطمینان از استثنایی بودن شما به طور چشمگیری می تواند یک چشم انداز بزرگ باشد. در گزارش مهارتهای دیجیتال ما در سال ۲۰۱۶ ، نتایج نشان داد که ۶۷٪ از بازاریابان در ایالات متحده احساس می کنند که برای پیشرفت کار خود و تضمین موفقیت مداوم ، می توانند مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشند ، در حالی که در مقایسه با ۵۹٪ در انگلیس و ۸۰٪ در ایرلند.

۶۷٪ از بازاریابان ایالات متحده احساس می کنند که برای پیشرفت حرفه خود باید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشند.

جواب ساده است – همیشه به دنبال جستجوی مهارت باشید. ارتقاء فرهنگ مداوم در یادگیری ، این اطمینان را به شما می بخشد که در صدر به روز رسانی های اساسی صنعت بمانید و در اوج خود عمل کنید. شما می توانید وبلاگ های صنعت مورد علاقه خود را علامت گذاری کنید و مقالات بخوانید ، فیلم تماشا کنید و در رفت و آمد روزانه خود به پادکستها گوش دهید. شما می توانید پروژه های فوق برنامه را انجام دهید تا مهارت های عملی خود را کامل کنید. شاید شما تصمیم بگیرید که رهبران فکر را در توییتر دنبال کنید و برای بینش های فردی آنها چک کنید. رویکرد شما ممکن است متفاوت باشد ، اما نتیجه به همان اندازه درخشان خواهد بود.