۷ ابزار برتر برای بینش مشتری

دانلود پایان نامه

خلاصه خلاقیت ، استراتژی های محتوا و RFP برای ارائه هدف اصلی ONE – به دست آوردن بینش های ارزشمند در مورد رفتار مشتری منظور شده است.

خلاقیت

بینش مشتری برای ایجاد محتوا که تبدیل خواهد شد ضروری است.

در عصر دیجیتال ، داده های مشتری زیادی در اختیار ماست. و با این وجود بازاریابان هستند که تشخیص مخاطبان خود را دشوار می کنند. آنها نمی دانند مشتری آنها چه کسانی هستند یا چه می خواهند.
دیجیتال

این منجر به ایجاد فرضیات گسترده ای می شود که ممکن است برای مخاطبان آنها کاربرد داشته باشد. متأسفانه ، این به پرونده آنها کمک نمی کند.

اکنون بیشتر مشتریان آنلاین هستند و اطلاعاتی را در سایت های رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو به جای می گذارند. این داده ها بینش ارزشمندی را در مورد مشتری ارائه می دهد که مارک ها باید از آنها استفاده کنند.

بازاریابان محور مشتری از انواع ابزارها برای درک بهتر مشتریان خود استفاده می کنند. از آنجا که تعداد زیادی ابزار آنلاین به راحتی قابل دسترسی است ، حتی برای تیم های کوچک ، هیچ بهانه ای برای عدم حفر عمیق تر وجود ندارد.

اگر نمی خواهید داده ها را جستجو کنید ، تحلیلی می تواند دلهره آور باشد اما اجازه ندهید که این امر شما را از بین ببرد.

هنگامی که می دانید به چه اطلاعاتی نیاز دارید ، می توانید تصویر دقیقی از مشتریان و ترجیحات آنها بکشید. به شما امکان می دهد شخصیت های مشتری خود را به صورت دقیق تعریف کنید.

ما ۷ ابزار برتر بازاریابی در محور مشتری را برای کمک به شما در درک بهتر مشتریان انتخاب کرده ایم.

۱ ٫ YouTube Analytics

ممکن است فیلم های زیادی را در YouTube ارسال کرده باشید ، اما آیا می دانید چه کسی آنها را تماشا می کند؟ آیا ممکن است مخاطب شما با آنچه انتظار داشتید کاملاً متفاوت باشد؟

برای اینکه متوجه شوید مخاطب واقعی شما کیست ، بر روی “برگه جمعیتی” کلیک کنید ، در اینجا اطلاعاتی درباره مکان و سن افرادی که فیلم های شما را تماشا می کنند پیدا خواهید کرد. هنگامی که شما مخاطبان خود را بشناسید ، قادر خواهید بود محتوای شخصی تر تولید کنید که پاسخگوی نیازهای آنها باشد و تبدیل ها را افزایش دهد.

نرخ نگهداری میانگین زمان تماشای ویدیو را نشان می دهد. این مهم است زیرا Google از نرخ حفظ استفاده می کند تا ببیند بینندگان محتوای شما را جالب می دانند یا نه. اگر میزان نگهداری شما زیاد باشد ، رتبه بندی جستجوی شما نیز بالا خواهد بود. اگر میانگین حفظ نرخ پایین است (زیر ۲۵٪) ، باید در نظر داشته باشید که طول فیلم های خود را کاهش دهید.

با استفاده از YouTube Analytics ، بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید

آیا می دانید با استفاده از YouTube Analytics می توانید بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید؟ با نگاهی به تجزیه و تحلیل های مربوط به هر فیلم ، می توانید دریابید که بینندگان شما با مطالب شما در چه مکانی درگیر می شوند و چه موقع ترک می شوند. پس از فهمیدن اینکه بینندگان معمولاً فیلمهای شما را ترک می کنند ، می توانید یک تماس برای بازدید از سایت خود حدود ده ثانیه قبل از آن نقطه اضافه کنید.

۲ ٫ از ابزار حفظ مخاطبان Google برای ردیابی مشارکت بیننده استفاده کنید

Google Surveys یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ایجاد درک واضح از اینکه مشتریان شما با انجام نظرسنجی های سفارشی برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص هستند ، است.

شما می توانید داده هایی را که می خواهید از سن ، جغرافیا ، جنسیت ، ساختار خانواده تا درآمد جمع آوری کنید ، برای اطمینان از مرتبط بودن با محتوا و مخاطبان خود مشخص کنید.

این گروه های تمرکز به راحتی در دسترس هستند. شما می توانید به جای نتایج چند هفته ای ، طی چند روز به نتایج بی شماری برسید و هنگام نوشتن خلاصه مطالب آنها مفید خواهند بود. و با شروع قیمت گذاری در ۱۰ سنت در هر پاسخ ، هزینه زیادی ندارند.

قیمت

سؤالی بپرسید و Google آن سؤال را برای مخاطبان مربوطه مطرح می کند.

۳ ٫ Google Trends را برای به دست آوردن بینش مصرف کننده در عمق سعی کنید

با استفاده از Google Trends می توانید فرضیات خود را درباره منافع مخاطبان خود تأیید کنید.

اگر هنوز تلاش می کنید بفهمید مخاطبان شما کدام مضامین را دوست دارند ، Google Trends می تواند کمک کند.

این مثال را در نظر بگیرید.

شما یک برند زیبایی هستید و می خواهید در صدر روندهای بعدی فیلم های آرایش بمانید. با استفاده از Google Trends ، تیم بازاریابی شما می تواند بفهمد که در حال حاضر روند زیبایی در حال افزایش و کاهش است.

در حال حاضر ، فیلم هایی که نشان می دهند “چطور می توان پایه و اساس را داغ کرد” گرم است در حالی که “آرایش چشم برای مهمانی” بسیار کمتر محبوب شده است. نحوه عملکرد این اصطلاحات جستجو در سالها در Google Trends را مقایسه کنید. Google Trends محبوب ترین موضوعات در طاقچه شما را نشان می دهد. وقتی می دانید که به چه چیزی علاقه دارند ، می توانید محتوا ایجاد کنید که نیاز آنها را برآورده کند. به عنوان مثال ، اگر افراد به کانتور علاقه دارندng ، می توانید چندین ویدئو کانتورینگ را در YouTube ارسال کنید.

آیا نمی توانم تصمیم بگیرم که هر فیلم باید درباره چه چیزی باشد؟

Google Trends می تواند در اینجا نیز کمک کند. برای اطلاع از افزایش جستجوها و جستجوی برتر از گزینه “جستجوهای مرتبط” استفاده کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند دریابید که طرفداران کانتورینگ به دنبال چه چیزی هستند.

 

بروشورعلاقه مندید

دوره دیپلم تحصیلات تکمیلی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
دوره
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL

۴ ٫ Google Analytics

Google Analytics محبوب ترین نرم افزار تحلیلی است. این ترافیک را به وب سایت شما و همچنین عملکرد صفحات وب مختلف ردیابی می کند.

با استفاده از Google Analytics می توانید دریابید که بازدید کنندگان شما از کجا می آیند ، چقدر زمان را در سایت می گذرانند و توزیع جغرافیایی آنها را نشان می دهد.

یکی از بهترین ویژگیهای Google Analytics قیف هدف آنها است

قیف هدف برای بازاریابان و سایتهای خرده فروشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لیستی از آدرس های اینترنتی را تنظیم کنید که مشتری هنگام تکمیل خرید از طریق آن کلیک کند. این ویژگی به شما امکان می دهد دریابید که چند مشتری مراحل خرید را طی می کنند.

همچنین می توانید متوجه شوید که بسیاری از آنها خرید را در یک مرحله خاص رها می کنند. با استفاده از این اطلاعات می توانید استراتژی های خود را تنظیم کرده و تجربه خرید را آسان تر کنید.

Google همچنین کلمات کلیدی را که افراد برای یافتن سایت شما استفاده می کنند نشان می دهد.

رفتار خود را در سایت خود تجزیه و تحلیل کنید تا دریابید که کدام صفحات بیشترین بازدید کننده را جذب می کنند و از کجا می آیند.

۵ ention ذکر اجتماعی

این یک ابزار رایگان است که تجزیه و تحلیل زمان واقعی رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. این موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی از نام تجاری شما را در یک جریان واحد سازماندهی می کند و شامل هشتگ ها ، کلمات کلیدی برتر و سایت ها است.

یادداشت اجتماعی یک مورد علاقه مندان به رسانه های اجتماعی است. بیش از ۱۰۰ شبکه اجتماعی توسط این ابزار کنترل می شوند. این یک ابزار گوش دادن رایگان رایگان برای بازاریابان است.

این تجزیه و تحلیل عمیق از داده ها و اقدامات تاثیر گذار را ارائه می دهددرک در چهار دسته: احساسات ، قدرت ، اشتیاق و رسیدن.

۶ Ins بینش مخاطبان فیس بوک

بینش مخاطب متفاوت از Page Insights است و گزارش جمعیتی مشتری را از نظر جنسیت ، سن ، وضعیت روابط ، سبک زندگی و نقش شغلی گزارش می دهد. علاوه بر این ، این ابزار تعداد لایک ها ، فعالیت خرید و استفاده از فیس بوک را گزارش می دهد.

در اینجا نحوه استفاده از بینش مخاطب آورده شده است:

  1. به ابزار دسترسی پیدا کنید

به مدیر تبلیغات بروید و بر روی Tools کلیک کنید. آن را در بالا و سمت راست پیدا خواهید کرد. از لیست کشویی ، Audience Insights را انتخاب کنید. یا از URL زیر برای دسترسی مستقیم به بینش مخاطب استفاده کنید: www.facebook.com/ads/audience_insights.

۲ the مخاطب را انتخاب کنید

مخاطبی را انتخاب کنید که داده های شما می خواهید آنالیز کنید.

  • همه در فیس بوک
  • افراد متصل به صفحه شما
  • مخاطب سفارشی

اگر وب سایت شما دارای یک پایه فن بزرگ یا مخاطبان سفارشی است ، ابتدا آنها را تحلیل کنید.

اگر نمی توانید مخاطب مناسبی را انتخاب کنید ، گزینه “همه در Facebook” را انتخاب کنید. این گزینه بینش بیشتری می بخشد.

۷ ٫ Clout

این یک ابزار عالی برای کاوش ، شناسایی و طبقه بندی تأثیرگذار است. با استفاده از Klout ، می توانید برای تأثیرگذار در طاقچه خود جستجو کنید. این از تعامل توییتر برای اندازه گیری تأثیر استفاده می کند.

چگونه Klout کار می کند

Klout عمدتا از Facebook ، Twitter و بیش از ۳۵ متغیر مختلف برای اندازه گیری میزان نفوذ و دسترسی رسانه های اجتماعی شما استفاده می کند.

نمره شما به ۳ معیار مختلف تقسیم می شود – نفوذ شبکه ، دستیابی واقعی و احتمال تقویت.

علیرغم محبوبیت بسیار زیاد ، Klout ابزاری برای کنترل جنجالی است. بسیاری از بازاریابان از آن متنفر هستند و ادعا می کنند که سیستم امتیاز دهی که توسط Klout استفاده می شود نادرست است. و بعد افراد زیادی وجود دارند که آن را مفید می دانند زیرا این کار با تجزیه و تحلیل تعامل در توییتر تأثیرگذاری را تعیین می کند. این امکان را به شما می دهد تا دریابید که مخاطبان در مورد برند شما چه فکر می کنند.

از آنجا که نمره Klout بازتاب تأثیر شماست ، می توانید با ایجاد تغییراتی در پست های خود از آن برای افزایش نرخ نامزدی استفاده کنید.

به صورت خلاصه

تحقیقات بازار می تواند بسیار گران باشد ، اما اگر مطالعه خودتان را انجام دهید ، می توانید مقدار زیادی پس انداز کنید. با تحقیق صحیح ، شما می توانید از بینش در مورد عادات مشتریان و رفتارهای خرید خود مطلع شوید. فقط هر ابزاری را که در بالا گفته شد امتحان کنید و قادر خواهید بود مشتریان خود را به روشی بهتر درک کنید.

پست های مرتبط:

    • ۵ کانال فروش تجارت الکترونیکی برای سوخت شرکت شما رشد می کند
    • راهنمای نهایی برای ROI بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

    • چگونه دوباره شغلی خود را مجدداً استخدام کردم و آژانس شخصی خود را تأسیس کردم

استخدام

  • محتوای زودگذر: آنچه برای برند شما معنی دارد
  • یک تیم رویایی بازاریابی دیجیتال با منابع محدود ایجاد کنید