تیم رویایی بازاریابی فردا چگونه به نظر می رسد؟

دانلود پایان نامه

بخاطر برخی از سردرگمی ها در مورد نقش های بازاریابی امروز (شما باید ببخشید) بخشیده می شود ، هرگز به کسانی که فردا از این خط پایین می آیند ، توجه نکنید.

مهم نیست که یک بازاریاب باتجربه و ماهر باشد ، هیچ کس نمی تواند همه کارها را انجام دهد. تیم بازاریابی رویایی آینده به مجموعه ای از افراد با مهارت های طاقچه نیاز دارد که فرهنگ مشارکتی را در داخل مشاغل ، به ویژه با بخش های فروش و فناوری اطلاعات در بر می گیرد.

بنابراین چگونه تیم شما جمع می شود؟ آیا ترکیبی مناسب از سر خلاق ، سرخپوشان تحلیلی و متخصصان سیستم عامل را برای اطمینان از موفقیت در بازاریابی طولانی مدت برای برند خود دارید؟ ما به ۶ مهارت اصلی نگاه می کنیم که تجارت شما نمی تواند بدون آن باشد.

<blockquote id = "" "" تعهد فردی به یک تلاش گروهی – این همان چیزی است که باعث می شود یک تیم کار کند ، یک شرکت کار کند ، یک جامعه کار کند ، یک کار تمدنی را انجام دهد. " – وینس لمباردی ، مربی سابق NFL از Green Bay Packers

۱) خلاقیت

خلاقیت

تکامل فناوری نیاز به نوآوری دارد و خلاقیت را به یک ویژگی اساسی برای هر تیم مدرن بازاریابی دیجیتال تبدیل می کند. این فقط مربوط به مهارت ها در مورد بازاریابی نیست. برای ترجمه معنای یک برند برای مشتری به بهترین وجه ممکن ، یک مهارت خلاق نیز لازم است.

دیجیتال

استیو جابز ، قهرمان نوآوری ، معتقد بود خلاقیت در پیوند به چیزها و تجربیات است. با استفاده از این ارتباطات افراد خلاق می توانند به دلیل این واقعیت که تجربه های بیشتری داشته اند یا بیشتر به تجربه خود فکر کرده اند می توانند چیزهایی را ترکیب کنند. در اصل ، افراد خلاق کنجکاو هستند و به همین ترتیب تمایل دارند سؤالها را بپرسند و راهکارهایی را ارائه می دهند که افرادی که کنجکاو نیستند ، نتوانند.

قوی ترین کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی از تفکر در خارج از جعبه بهره مند می شوند تا بتوانند از یک برند جذاب و سرگرم کننده با آن ارتباط برقرار کنیم. با داشتن ۶۰٪ از بازاریاب ها هر روز حداقل یک قطعه محتوا ایجاد می کنند ، داشتن استعداد ایجاد کمپین های جذاب که بطور منظم تبدیل می شوند یک ضرورت مطلق است.

۲) تجزیه و تحلیل داده ها

در حالی که ۴۰٪ از شرکتها در سراسر جهان از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ استفاده می کنند ، نتایج آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. داده ها مانند محتوا ، باید هدفی را در حد امکان داشته باشند تا چگونگی سازماندهی ، فعالیت ، مدیریت استعداد و ایجاد ارزش را در شرکت ها تغییر دهند. شرکت هایی که سود خود را از تجزیه و تحلیل داده ها کم کرده اند ، افزایش ۸ درصدی درآمد و کاهش ۱۰ درصدی هزینه را تأیید کردند. این رشد چشمگیر ، ارزش بینش داده های پیشرفته را نسبت به رشد یک تجارت نشان می دهد.

اگرچه بسیاری از شرکت ها فناوری هایی را برای جمع آوری اطلاعات با ارزش مشتری در دست دارند ، بدون اینکه شخصی مجهز به آنالیز و استفاده از یافته های خود باشد ، داده هایی کاملاً بی فایده است تا راهکارهایی با ارزش افزوده ارائه داده و درگیر شوند. همراه با تست سئو ، PPC و تست A / B ، تیم های بازاریابی به استعداد داخلی احتیاج دارند که می تواند بهینه سازی تبدیل را برای موفقیت موفقیت تجارت الکترونیکی پیاده سازی کند.

۳) تولید و استراتژی محتوا

چگونه و چه محتوایی مردم مصرف می کنند در دو دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در حالی که محبوبیت شبکه های اجتماعی منفجر شده است ، میزان محتوایی که روزانه دیده می شود و می خواند ، چنان گسترده است که کاربران فیس بوک هر دقیقه تقریباً ۲٫۵ میلیون قطعه از مطالب را به اشتراک می گذارند.

با چنین محتوای گسترده ای برای مقابله با مارک ها ، نیاز به یک استراتژی وجود دارد که به آنها کمک می کند تا از سر و صدای آنلاین ایستادگی کنند. در حالی که ایجاد محتوای ساده می تواند ساده باشد ، دانستن اینکه در کجا و چگونگی استفاده از آن نیاز به تخصص دارد. تیم های بازاریابی باید بپرسند که چرا آنها در حال ایجاد محتوا هستند ، چه کسی در این زمینه قرار دارد یا چه کسی قرار است تأثیر بگذارد یا کمک کند تا یک سازمان بتواند مخاطبان خود و USP های آن را درک کند. ایجاد یک استراتژی منسجم محتوا همراه با یک برنامه تولید محتوا محکم ، به سازمانها کمک می کند تا از بازاریابی محتوا برای ایجاد مخاطب استفاده کنند و موفقیت را از طریق افزایش درآمد ، کاهش هزینه ها یا مشتریان درگیرتر و شادتر به دست آورند.

بازاریابی محتوا

با تکامل فناوری ، آینده محتوا دوباره تغییر خواهد کرد و به سمت سیستم عامل هایی مانند AI ، ربات ها ، جستجوی مبتنی بر صدا و محتوای ویدیویی حرکت می کنید. این تکامل فرصت هایی را برای استراتژیست ها و خالقان محتوا ایجاد می کند تا به روش های جدید و مهیج به مردم برسند.

۴) رسانه اجتماعی

محبوبیت کانال های رسانه های اجتماعی میزبان بسیاری از سیستم عامل های منحصر به فرد برای مشارکت و تأثیرگذاری بر مشتریان در اختیار بازاریابان قرار می دهد. ماهیت این سیستم عامل ها ، سازمان ها را قادر می سازد تا به طور مستقیم ، شخصاً و به سرعت با پتانسیل ایجاد و پرورش روابط ، به مشتریان برسند.

در حقیقت ، مصرف محتوا در سه شبکه اجتماعی پرطرفدار طی دو سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است: فیس بوک ۵۷٪ ، توییتر توسط ۲۵٪ و LinkedIn ۲۱٪. علاوه بر این ، تکامل سیستم عامل ها از جمله Snapchat و Whatsapp قابلیت های جدیدی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است تا محتوای جدیدی را به اشتراک بگذارند ، به این معنی که اعضای تیم که می توانند از این کانالها استفاده کنند ضروری است.

استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند به یک تجارت کمک کند:

     

  • اعتماد و شهرت را افزایش دهید
  •  

  • حداکثر ۶۰٪ بودجه بازاریابی را ذخیره کنید
  •  

  • ایجاد یک جریان ثابت از مسیرهای جدید
  •  

  • درآمد بیشتری کسب کنید

۵) تخصص VR و هوش مصنوعی

پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۱ هزینه های مربوط به سخت افزار VR 50 میلیارد دلار باشد. این سطح از سرمایه گذاری با ترکیبی از فناوری غوطه وری VR و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده هوش مصنوعی در حال افزایش است که تجربه مشتری را افزایش می دهد.

سرمایه گذاری

چندین مارک از این فناوری جدید به طور مؤثر و هیچکدام استفاده نمی کنند تا TOM هایی که یک صندلی واقعیت مجازی را در فروشگاه پرچمداران خود در کالیفرنیا ایجاد کرده اند. یک مارک با مانترا: آرزوی ما این است که روزی ، همه بچه ها کفش استفاده کنند. استفاده از TOM از VR درمورد انتقال پیام آنهاست. هنگامی که در صندلی است ، هدست VR افراد را به یک روستای دورافتاده پرو منتقل می کند که در آن کاربر کاربر سفارشی را با یک VO از بنیانگذار این شرکت تجربه می کند که چرا وی در وهله اول تأسیس کرده است. یک شهادت برای داستان پردازی خوب ، آن را نشان می دهد که تأثیر خرید TOMs و tugs در فشارهای عاطفی به گونه ای که یک بستر غیر غوطه وری نمی تواند.

برای اینکه برندها بتوانند از این فن آوری های جدید ، نوظهور و مهم استفاده کنند ، رهبران بازاریابی و تیم های آنها باید چابک ، قادر و مایل به آزمایش باشند و برای یادگیری در یک چرخه تکرار شونده مجهز باشند.

۶) بازاریابی تلفن همراه

با توجه به اینکه تلفن های هوشمند امروزه رایج ترین رایانه خواندن و خواندن آنلاین در مقایسه با دسک تاپ (۵۱٪ در مقابل ۴۲٪) است ، بسیاری از سازمان ها اکنون از رویکرد تلفن همراه برای ارتباطات دیجیتالی خود استفاده می کنند. اتخاذ این رویکرد به برندها کمک می کند تا نیاز مشتریان خود را درک کرده و آنها را برآورده سازند ، زیرا بسیاری از افراد بدون فکر ، بدون درنگ از یک دستگاه به وسیله دیگر حرکت می کنند. همچنین تجربه مشتری را قادر می سازد شخصی سازی کند و ارتباطی در دنیای واقعی با افراد علاقه مند به یک برند داشته باشد.

چنین تأثیرگذاری تلفن های هوشمند است که در مدت زمان ۳ تا ۵ سال ، مدیران بازاریابی معتقدند کانال های تلفن همراه مسئولیت رانندگی ۷۰٪ درگیر مشتری را در مقایسه با ۴۹٪ برای اجتماعی و ۵۵٪ برای ایمیل دارند. از نظر بسیاری از صنایع ، این رشد برای حفظ و تعامل رانندگی با مشتریان مهم است و تغییر در نحوه ارائه مشاغل و وال استریت ژورنال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

“به محض اینکه آنها (خوانندگان) از خواب بیدار می شوند ، در رختخواب می شوند و به آیفون یا تلفن اندرویدی خود نگاه می کنند. ما درباره این واقعیت بسیار فکر می کنیم که مردم اخبار صفحه تلویزیون را تماشا نمی کنند ، آنها آن را نزدیک به چهره خود ، در رختخواب تماشا می کنند ، تقریباً مثل اینکه با کتاب مورد علاقه خود مجعد شوند. بنابراین چگونگی شلیک ما در حال تحول است. “- لیز هرون ، رئیس دفتر نوظهور رسانه وال استریت ژورنال

با در اختیار داشتن موبایل برای تسلط بر موبایل ، تیم بازاریابی فردا نه تنها برای اطمینان از یکپارچه بودن تجربه مشتری ، بلکه به اطمینان از نام تجاری آنها در ذهن شما نیاز به افراد دارای تخصص تخصصی نیز دارد.

موبایل

نقش آینده نزدیک …

ما تأیید کردیم که یک رویکرد منسجم در بازاریابی از اهمیت حیاتی برخوردار است و بررسی کردیم که در چه زمینه هایی باید برای تأمین مکان در آینده حساب شود. در حال حاضر ، تصویری از نقش های بالقوه است که در تیم رویایی بازاریابی فردا مورد نیاز است …

مدیر ارشد تجربه

به طور سنتی ، مدیران فقط بر نظارت بر سطح بالای ادارات موجود از جمله عملیات ، دارایی و فناوری متمرکز شده اند. با این وجود ، در آینده نزدیک انتظار می رود که تجربه کاربر آنقدر مهم باشد که یک موقعیت اجرایی خاص برای هدایت توسعه و اجرای محصولات ، خدمات و ارتباطات در کل سازمان ایجاد شود. با تمرکز بیشتر روی مصرف کننده ، این نقش دارای پتانسیل عظیمی برای رشد در دنیای فردا و بعد از آن است.

تولیدکننده واقعیت افزوده

در صنایعی مانند خرده فروشی ، بازار بیش از حد اشباع شده است و روش های سنتی بازاریابی در روند نزولی از بین می روند. این اشباع منجر به ایجاد رویکردهای جدید و نوآورانه در ایجاد آگاهی از برند و درگیر شدن با چشم اندازها در قالب AI و VR شده است.

برای شرکت هایی که قبلاً از AR استفاده کرده اند مانند مشتریان Greenpub و Decorilla درگیر این روش های جدید ارتباطی هستند و از واقعیت مجازی برای تبلیغات تبلیغاتی برش استفاده می کنند و یا بصری را برای بازسازی خانه برنامه ریزی می کنند.

وقتی یک کسب و کار می خواهد از موضع خود ایستادگی کند ، یک فن آوری استموضع نادرست در مورد واقعیت ممکن است راهی برای انجام آن باشد و داشتن تخصص داخلی که بتواند این پیشرفت ها را به جلو سوق دهد ، بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

بازاریابی سنتی

بر خلاف نقش های فوق ، یادآوری این نکته حائز اهمیت است که اگرچه مارک ها و مشاغل باید مهارت های جدیدی را پرورش داده و توسعه دهند ، اما مهارت های بازاریابی سنتی که از توان فناوری پشتیبانی می شوند ، به همان اندازه اهمیت دارند که قبلاً بوده اند. مهارتهایی از جمله نوشتن مقاله ، استراتژی و برنامه ریزی ، بازاریابی رویدادها و خدمات به مشتری هنوز پایه و اساس هر تیم رویایی بازاریابی را تشکیل می دهد و این توانایی ها باید همچنان در آینده به خوبی پرورش یابد.

“مشتریان توانمند انتظار شفافیت ، صداقت و ارزش را دارند. آنها محکم اما منصفانه ، خواستار و پاسخ سریع می خواهند. با توجه به این موضوع ، بازاریابان باید بتوانند با تغییرات سازگار شوند و از آنها استقبال کنند ، پاسخگو باشند و مشتاق باشند که به سرعت چه چیزی کار می کنند را یاد بگیرند. “- راشل سوئیفت ، رئیس بازاریابی ، برند و اجتماعی در جان لوئیس

برای رونق بخشیدن به منظره دیجیتال غالباً پیچیده ، یک تیم بازاریابی باید منسجم ، سازگار و متشکل از افرادی با مهارت های عملکردی متقابل باشد که هم قدرت فن آوری و هم توانایی انسان سازی تجربه مصرف کننده را مهار می کند. در حالی که تقریباً غیرممکن است که هنگام رسیدن به دیجیتالی ، دقیقاً غیرممکن باشد که با ایجاد یک تیم رویایی چالاکی ، دقیقاً چه چیزی در گوشه و کنار را پیش بینی کنید ، هر تجارت را قادر می سازد با هرگونه تغییر یکپارچه حرکت کند و تأثیر واقعی در دنیای تجارت بگذارد.

دن هیوز