برگزیده

فروش لوله کاروگیت و انواع  لوله در تبریز + { قیمت سال 1401}

بیشتر بودن طول عمر لوله کاروگیت H.D.P.E باعث میشود که گزینه مطلوب تری باشد و قابلیت حمل بار ماکزیمم آن باعث میشود به عنوان بهترین محصول مورد نظر برای کار فروش لوله کاروگیت باشد. مصالح فونداسیون باید به گونه ای انتخاب شوند که از پایداری و ثبات کافی برخودار بوده و بتواند نقش تقویت کننده برای لوله را ایفا نماید تا از نشست های اضافی جلوگیری بعمل آید. هزینه لوله کاروگیت بستگی به مواد اولیه و نرخ مواد پلی اتیلن در باند، به خرید لوله کاروگیت و لوله کاروگیت دولایه، مواد اولیه و تجهیزات کارخانه تولید کننده شهرت دارد. معمولا طول عمر لولههای کاروگیت حدود ۱۰۰ سال برآورد شده که بستگی به مواد اولیه , شرایط تولید , انبارش و نگهداری لوله ها دارد . چرا لولههای کاروگیت بهترین انتخاب هستند؟ پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر: مقاومت بالای دمایی داشته و در مناطقی که فشار و یا دمای بالا دارد، مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در ساخت آن ۳ تا ۷ درصد اتیلن به کار رفته است. محبوبیت سپتیک تانک بتنی به در دسترس بودن مواد و طراحی ساده آنها می باشد. 2- شاخص جریان مذاب استانداردISIRI 6980 این آزمون روشی برای اندازهگیری نرخ جریان جرمی مذاب مواد گرما نرم، تحت شرایط مشخص دما و با برحسب گرم بر ده دقیقه است

 

لوله کاروگیت 160 میلیمتر : در فاضلابهای مجتمعها و فاضلاب شهری ، لوله زهکشی و زیر کامیوهای شهری معمولا از این لوله کاروگیت برای سیستم های لوله کشی استفاده میشود. این چند مورد از واجبات خرید لوله های کاروگیت میباشد که هنگام خرید میبایست به آنها توجه نمود و اطلاعات کافی در آن مورد باید داشته باشید تا هر چه زودتر به قیمت مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایید . زیرا دیوار بیرونی لوله ها باید موج دار و ناهموار باشد تا در صورت استفاده در زیر زمین تماس کافی با زمین ایجاد شود. زیرا می تواند فشار بسیار زیاد در زیر زمین را تحمل کند. در کشور ما معمولا رنگ لایه داخلی زرد و لایه بیرونی نیز مشکی که استقامت بالاتری در برابر تحمل تششع آفتاب و اششعه UV دارد و نیازی به اضافه نمودن Anti-UV نیست تولید و عرضه می گردند. لوله اسپیرال کاروگیت یا لوله پلی اتیلن فاضلابی 2000 میلیمتر با قطر داخلی 2000 و قطر بیرونی حدود 2200 میلیمتر در شاخه های 3 و 6 و 12 متری تولید میگردد.

در تعریف دقیق لوله های کاروگیت، به لولههای پلیاتیلنی از نوع HDPE یا پلیاتیلنی با چگالی بالا که دارای ظاهر خرطومی شکل و سطح داخلی آنها اکثرا زرد رنگ یا نارنجی و صیقلی هستند گفته میشود ، به دلیل مزایا و ویژگیهای منحصر بفرد خود نسبت به سایر لولهها برای کاربردهای مختلف در اولویت قرار دارد. به دلیل عمر مفید بالا و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری پایین، در هنگام استفاده از این لوله ها، هزینه های جانبی بسیار کمی را متحمل می شوید. تولید کنندگان در سراسر کشور نمایندگی های معتبر آنلاین دارند و فروش محصولات خود را از این طریق بالا برده اند. از این روش به هنگام اتصال در سایزهای بسیار بالا استفاده می گردد. رعایت استانداردهای لازم در ساخت سبب افزایش عمر مفید و کاهش هزینه های ناشی از تعمیر و نگهداری آن می گردد. لوله های راه راه دو جداره HDPE به دلیل هزینه کم و کیفیت بالا بدون . این لوله ها وزن کمتری نسبت به انواع فولادی و چدنی وبتنی دارند این امرفرایند نصب راتسهیل مینماید زیرا نیاز به تجهیزات کمتر و پرسنل کمتری دارد و به دلیل سبکی وزن:به طوری که سایزهای مختلف به راحتی در یکدیگر قرار میگیرند و هزینه های جمل را به شدت پایین میآورد.این لوله ها بدلیل صیقلی بودن سطح داخلی لوله رسوب ناپذیرهستند.مقاومت دمایی بسیار خوبی دارند تا دمای 50 درجه سانتیگراد و جنس لایه داخلی این لوله به گونه ای است که در برابر تمامی حلالهای آلی نامحلول است و همچنین در برابر مواد خورنده -(اسیدها، نمکها و بازها) و همچنین میکرواُرگانیسم ها-میکروب ها مقاوم هستند.در ساختار این لوله ها موادی چون (Anti-uv) استفاده شده است که باعث شده این لوله ها در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب مقاوم باشند و همچنین در ساختار این لوله ها از هچ مواد غذایی استفاده نشده است که همین امر باعث شده که این لوله ها در برابر حمله جوندگان و میکرواُرگانیسمها مقاوم باشند.این لوله ها به دلیل بر خوردار بودن از سطوح داخلی صاف خواص هیدرولیکی خوبی دارند و همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش تحمل پذیری در برابر بار ترافیکی دارند.این لوله ها نصب اسانی دارند و از کارگذاری سریعی برخوردارمیباشند و در این نوع لوله امکان استفاده از انواع اتصالات صورت میگیرد و همچنین اتصال سریع توسط کوپلر (اتصال نری و مادگی )در کمترین زمان .صورت می گیرد.ساختار این لوله به گونه ال است که مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و گرمای شدید دارد.سیستم این لوله کامل و یکنواخت از ابتدا تا انتهای لوله به همین شکل می باشد.

 

در برخی از موارد، نصب لوله کاروگیت فاضلابی به صورت روکار اجرا می شود. این لوله ها مطابق با تمام معیارهای IS ساخته شده اند. در صورتی که نتایج حاصل از هر کدام از تست­ها با الزامات این استاندارد همخوانی نداشته باشد، مطابق با توافق فیمابین خریدار و تولیدکننده، تست(ها) باید دوباره انجام شود. تمامی بازرسان تاکید دارند مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت تولیدی هر شرکتی در وحله اول باید دارای مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشد. لوله کاروگیت ارزان برای مواردی غیر از جمع آوری و انتقال فاضلاب شهری به کار گرفته می شود که برای ساخت شوتینگ زباله در سایزهای 400 تا 600 میلی متر کاربرد دارد و برای سپتیک تانک پلی اتیلن در سایزهای 1200 تا 3500 مورد استفاده قرار می گیرد که احتیاج به مقاومت مکانیکی هشت تا دوازده کیلو نیوتن دارند. در حالی که در اتصال مکانیکی نیازی به ذوب لولهها وجود ندارد. ساختار مقاوم و الاستیک آن سبب می شود که فشار وارد شده به لوله در اثر تنش های محیطی کاهش یابد و در طولانی مدت آسیب نبیند. لوله کاروگیت نوعی لوله کاروگیت دولایه برای انتقال فاضلاب است که هزینه آن مستقیماً به وزن لوله دولایه بستگی دارد و وزن لوله کاروتید متغیر خاک نرخی در زیر دولایه دفن می شود.

این مقاله را هم بخوانید :   میکاپ صورت عروس

 

لولههای ۱۶ کیلونیوتن هم معمولا برای انتقال سیالات فاضلابی و پسابهای صنعتی استفاده میشوند. این نوع از لولههای زهکشی نیز قابلیت تولید در متریال ذکر شده جهت ساخت لولههای زهکش نیمه مشبک را دارا می باشند. پلی اتیلن پلیمری اشتعال زاست و به همین دلیل این نوع لوله ها را در تماس با حرارت بالا قرار ندهید، اگر می خواهید این لوله ها را در ارتفاعات مورد استفاده قرار دهید و زمان زیادی برای انجام پروژه نیاز دارید، به منظور رعایت جوانب احتیاط، می توانید به تناوب لوله ها را به محل نصب منتقل کنید. بسیاری از کارشناسان از این لوله ها به دلیل سازگاری با محیط زیست استفاده می کنند. این محصول سازگار با محیط زیست است که مقاومت در برابر خوردگی پلاستیک را با فولاد ترکیب می کند. ناب زیست بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله کاروگیت در ایران توانایی تامین این محصول از سایز 110 میلیمتر تا 3200 میلیمتر را دارد. بنابراین گزینه خوبی برای استفاده در صنایع نفت و گاز می باشند. سه شیوه برای اتصال لوله های اسپیرال کاروگیت وجود دارد، Muffle Sealed، Sealed Sleeve و Electro-fusion Welding از جمله روش هایی هستند که برای اتصال این لوله ها به کار گرفته می روند.

 

رنگ سطح داخلی بنا به سفارش کاربر بوده و امکان تغییر رنگ آن وجود دارد، با مواد سیال واکنش نداده و در ضمن کاهش میزان اصطکاک، سبب افزایش سرعت انتقال آن در لوله می گردد. جنس لوله کاروگیت همانطور که در بالا اشاره شد از نوعی پلیمر به نام پلی اتیلن با دانسیته بالا HDPE از رده EX3 میباشد که برای لوله کاروگیت از گرید PE80 استفاده میشود و از محصولات پتروشیمی های داخلی می باشد و به دلیل طول عمر و مقاومت بالا جهت ساخت انواع لوله پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مطالب ذکر شده در قسمت های قبلی، لوله اسپیرال کاروگیت وزن کمی دارد و به همین دلیل حمل و نقل آن بدون نیاز به تجهیزات خاصی صورت می گیرد، علاوه بر آن چون دارای مقاومت بالایی می باشد، اگر در طول مسیر و یا در هنگام جابجایی، فشار و یا ضربه ای به آن وارد گردد، آسیبی به لوله ها وارد نمی شود. رایج ترین قطری که برای پروژه های منظره در فضای باز استفاده می شود، لوله با قطر 4 اینچ است. دلایل دیگر برای استفاده از لوله های HDPE استقامت بیشتر ظرفیت حفظ وزن از نظر شیمیایی بی اثر قابل انعطاف مقاوم در برابر خستگی سبک وزن، مقاوم در برابر آب و هوا، مقاوم در برابر فشار و علاوه بر این، این لوله ها همه چیز را با خاصیت صحیح و ایمنی ضروری ارائه می دهند.

 

تکنولوژی به کار گرفته شده در کشورهای مختلف با یکدیگر تقاوت داشته و به همین دلیل دستگاه های مختلف وارد شده به کشورمان و لوله های ساخته شده نیز قیمت متفاوتی خواهند داشت، به طور مثال دستگاهی که از کشور چین وارد شده باشد، قالب هایی با اندازه بزرگ تر دارد و در نتیجه مقدار زیادتری از مواد اولیه را در خود جای می دهد، با افزایش وزن لوله ساخته شده، قیمت آن نیز افزایش می یابد. اما دستگاه وارد شده از کشور لهستان و یا فرانسه، قالب هایی کوچکتر داشته و مواد اولیه کمتری را در خود جای می دهد و در نتیجه قیمت کمتری دارد. تفاوت در نوع اتصال:این نوع لوله ها از طریق دستگاه جوش اکستروژن به یکدیگر متصل می شوند و در صورتی که اتصال لوله های کاروگیت به وسیله اتصال نر و ماده بوده و ممکن است در آن نشتی ایجاد شود. لوله های پلاستیکی به دلیل تطبیق پذیری و در دسترس بودن لوله های زهکشی ترجیح داده می شوند. علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد.