برگزیده

قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این موارد دقت کنید

اصل دوم در ایجاد یک عکس با کیفیت انتخاب یک لابراتوار و یک چاپخانه معتبر و با کیفیت می باشد هرچه که شما یک عکس با کیفیت را ایجاد بکنید ولی در اصل دوم که انتخاب یک چاپ با کیفیت توسط یک لابراتوار با کیفیت با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مجهز و مخصوص به چاپ عکس می باشد نکنید نمی توانید یک عکس با کیفیت را داشته باشید.
چاپ روی فاکتور کاربن لس در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۵۰۰۰ عدد برای چاپ استفاده کنید. و برای هر سه شیت ، فاکتور به صورت 2برگی ، 3برگی و 4برگی چاپ و به مشتریان گرامی عرضه می شود.
برخی از محصولات یکسری قواعد و قانونی دارد که باید تولید کننده گان این قانون و قاعده را برروی محصولات خود بیاورند از جمله برروی بسته های سیگار هشدار های پزشکی برای ریه در بعضی از کشورها که جریمه هایی برای استفاده از آدامس و انداختن آدامس برروی زمین دارند باید یکسری هشدار ها و قوانین را برروی بسته بندی خود لحاظ بکنن. انتخاب نوع لیبل هم بسیار مهم می باشد زیرا باید براساس نوع محصول خود لیبل مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید لیبل های متنوعی وجود دارد از جمله چاپ لیبل یووی ، چاپ لیبل سلفون براق ، لیبل طلاکوب ، لیبل متالایز و … وجود دارد که هر تولید کننده ای باید براساس نیاز خود یکی از این لیبل های را انتخاب بکند.

روش چاپ روی تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد

چاپ نفیس این تعهد را دارد که سفارش مشتریان گرامی شهرستانی خود را در موعد مقرر تحویل شرکت ارسالی انتخابی شما نماید. و شماره بارنامه برای شما پیامک خواهد شد. در صورت تاخیر در تحویل سفارش از سمت شرکت مربوطه مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در زمینه تاخیر تحویل سفارش نخواهد داشت.
از تنها معایب برای انتخاب سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم این است که چاپ روی این محصول فقط به صورت یکرو امکان پذیر می باشد.

معرفی پاکت کتان 120 گرم

ماگها در واقع لیوانهایی از جنس سرامیکی یا سفالی هستند.

تیشرت ملانژ

چاپ تراکتA3 در ما برروی ۲ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
سویشرت هودی مشکی پر فروش ترین محصول سویشرت هودی ما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین لیوان کاغذی ۲۰۰cc

چه بپذیریم یا خیر، عکس گرفتن به همراه چاپ آن عکس روی کاغذ شخصیت خاصی به آن می‌دهد. واین در هیچ صفحه دستگاه هوشمندی خواه گوشی هوشمند آخرین مدل باشد یا لپ تاپ و یا صفحات بزرگ 4K از آن بی نصیب هستند. پرینت عکس‌ها زاویه‌هایی از عکاسی را به روی شما باز می‌کند که با هیچ چیز دیگری قادر به کشف آن‌ها نخواهید بود.
سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد که می بایست خلاصی برش ۵ میلیمتری را برای طراحی این کارت نیز استفاده کرد که البته سایز نهایی کارت ویزیت بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.
اگر شما در یک محیطی شروع به تکثیر و توزیع چاپ بروشور تبلیغاتی بکنید ممکن است بدون مطالعه و تحقیق افراد حاضر در آن محیط بروشور تبلیغاتی را به گوشه ای پرت بکنند زیرا تبلیغات به این شکل سنتی در دنیای پر از تکنولوژی های گوناگون یک امر بسیار کم اثر و کم اهمیت می باشد. در حالیکه اگر قصد چاپ و تبلیغات بصورت آفلاین را دارید شاید بهترین گزینه برای شما چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. شما می توانید نوشیدنی های خوشمزه و جذابی را در قالب این لیوان کاغذی ها توزیع بکنید و افراد حاضر با خوردن آن نوشیدنی دلچسب تبلیغات شما را در آن شرایط می بینند و بهترین زمانی که مشتری در شرایط مناسب و عیده آل حضور دارد بهتر است شما تبلیغات خودتان را به مشتریان خود عرضه بکنید. شاید خوردن آن نوشیدنی نهایتا 3 دقیقه از وقت مصرف کننده را بگیرد ولی در آن فرصت بسیار کم و محدود شما می توانید نهایت استفاده را ببرید.
چاپ عکس یا طرح شما روی لیوان (ماگ) سرامیکی با حجم 11oz با بهترین کیفیت، دقت و تفکیک پذیری تصویر بسیار بالا بر روی بهترین نوع لیوان سرامیکی درجه یک موجود در بازار صورت می‌پذیرد تا بتوانیم این محصول را نیز مانند تمامی محصولات چاپیلوکس از نظر کیفیت و مرغوبیت کالا 100% تضمین کنیم.
لیبل سلفون براق

سربرگ A4 تحریر ۸۰ گرم

لیست قیمت چاپ پازل 40 تکه قابدار :

سویشرت های هودی ملانژ دارای دو جیب زیبا در جلو و کلاه طناب دار است و ضخامت این سویشرت متناسب است و جز آن دسته از پارچه های سویشرتی است که نه خیلی ضخیم باشد و نه خیلی نازک. در این نوع سویشرت در پایین آن و در انتهای سر آستین های آن کش تعبیه شده که سبب می شود سرما به بدن شما نفوذ نکند.

یک تیکه پارچه در ابعاد پدموس شما

چاپ روی بادکنک های تایلندی نیز به صورت تک رنگ و یا دورنگ مقدور می باشد ولی در انتخاب نوع رنگ چاپ محدودیتی وجود ندارد. سیستم چاپی روی بادکنک تایلندی با سیستم سیلک می باشد و چاپ های روی بادکنک ها بسیار عالی و بدون کچلی انجام می شود.
تنها چاپ پاکت اختصاصی محدود به سفارشی سازی پاکت خلاصه نمی شود. ما می توانیم در انتخاب بهترین طرح و نوع کاغذ در چاپ پاکت به شما کمک کنیم.

هزینه چاپ پرچم ساحلی بادبانی*

چاپ فاکتور کاربن لس یکی از پرطرفدار ترین و خب طبیعتا سهل ترین کاغذ جهت نگارش و صدور فاکتور می باشد. چاپ فاکتور روی کاغذ کاربن لس روی 7 سایز استاندارد بین المللی و با سیستم چاپ افست و بر روی شیت های عمومی چاپ می شود. چاپ فاکتور ها به صورت 2 برگی ، 3 برگی و یا 4 برگی ارائه می شود.
در مورد اینکه بروشور چه ویژه گی هایی و چه نکات اثر بخشی دارد و از همه مهمتر بروشور در عصر تکنولوژی چه مزایایی می تواند نسبت به سایر خدمات در عصر تکنولوژی داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم مزایای چاپ بروشور را بطور مختصر ولی مفید برای شما بیان بکنیم و سعی میکنیم تمام دلایل منطقی در این مورد برای شما بیان بکنیم.
توضیحاتی که در خصوص نوع کاغذ برروی بسته بندی کاغذها بیان شده است بسیار گیج کننده و سردرد گم کننده می باشد. برروی این بسته بندی ها بعضی هاشون نوشته شده است براق ، نیمه براق، درخشش ، مروارید و … این موارد بیشتر گیج کنند می باشند در نتیجه ما سعی کردیم در این مقاله به مفاهیم بیشتر ساده و کاربردی برای شما بیان بکنیم.

تراکت B6 تحریر ۸۰ گرم خارجی

البته این نکته هم گفته بشود نباید شما در طراحی لیوان کاغذی خودتان همه مطالب غیرضرروی و بی اهمیت که باید برروی کارت ویزیت و یا برروی بروشور قرار بگیرد را برروی لیوان کاغذی درج بکنید.
این نوع کارت ویزیت پرکاربرد ترین ترین مدل کارت ویزیت در بین خانواده لمینت مات و جز پرفروش ترین در بین کلیه کارت ویزیت ها می باشد. پوشش لمینت مات کارت ویزیت باعث می شود مقاومت کارت بشدت افزایش پیدا کند و زیبایی و جلوه خاصی به کارت ویزیت شما ببخشد. لبه ای این سری کارت ویزیت نیز به صورت دورگرد می باشد.

ضربان قلب هرکس فاش‌کننده میزان عاشق بودنشه

عکس برداری از طبیعت

بروشور تحریر ۸۰گرم

نکته سوم: در طراحی لیوان کاغذی دقت بکنید مطالب ضرروی را داخل آن بگنجانید و به دنبال حداقل کردن نوشته و یا مطلب باشید اگر بتوانید فقط از لوگو استفاده بکنید شاید بهترین نوع طراحی باشد. ولی اگر سایت شما ، آدرس ایسنتاگرام و یا آدرس سازمان شما و یا شعار سازمانی شما اهمیت دارد می توانید یکی از این موارد رو زیر لوگوی بگنجانید.

کاغذ بهمراه کاربن را از لیوان جدا کنید

چه در یک رویداد بزرگ باشد و چه از طریق آنها درب و درب را توزیع کند ، یکی دیگر از مزایای این بروشور این است که آنها روشی ساده اما مؤثر برای هدف قرار دادن گروه خاصی از افراد هستند. این روش مخصوصاً برای مشاغل محلی و کوچک بسیار مفید می باشد.
ما در ما مجموعه از بسیاری از خدمات در حوزه چاپ را به صورت آنلاین ارائه می دهیم. از لازمه های مراکز ارائه خدمات آنلاین ، ارسال سفارشات درب منازل مشتریان گرامی و بزرگوار می باشد. ما در چاپ نفیس همواره در تلاش هستیم که بهترین روش ها و مقرون به صرفه ترین راهکارها را برای ارسال بهینه ، در سلامت کامل و در سریع ترین زمان ها را در اختیار خریداران گرامی خود قرار دهیم.

این مقاله را هم بخوانید :   بیوگرافی سیوان گاگلی
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون براق دورگرد +A*

این نوع پرچم ها مدرن ترین و بروز ترین انواع پرچم های رومیزی می باشد. این نوع پرچم اخیرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این بخاطر شکل جدید و لاکچری بودن این نوع پرچم ها می باشد. هیچ ریشه ای در اطراف آن دوخته نمی شود و کل پرچم مورد استفاده قرار می گیرد و برروی پایه استیل نصب می شود و قابلیت چاپ دو رو را هم نیز دارد.

هزینه پاکت تحریر 100 گرم :

چاپ بادکنک چینی جز ارزانترین سری بادکنک های تبلیغاتی است که در بازار برای چاپ کردن موجود می باشد. بادکنک های چینی از ساخت خوبی برخوردار می باشند و برای مصارف کوتاه مدت و چند روزه می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشند.
از دیدگاه بازاریابان و صاحبان کسب و کارهای بزرگ بزرگترین مزیت شرکت در نمایشگاه فرصتی برای تعامل مستقیم با افراد را خواهید داشت که بیشترین اهمیت را دارد. در زمانی که تعامل رو در رو بشود کسب و کار شما تأثیر بسیار قویتری می توانید برروی مخاطبین خود نسبت به رقبای که در این نمایشگاه ها شرکت نمی کنند بگذارید.
وجود یکسری رنگ ها همیشه اثرگذاری بهتری به چاپ شما می بخشند و آن را جذاب تر و زیبا تر می کنند. در چاپ پاکت انتخاب رنگ های متنوعی وجود دارد که می توانید با همراهی از چاپخانه های بزرگ اقدام به چاپ پاکت نامه سفارشی خود بپردازید.
هر دو مدل از انواع صنعت چاپ می باشد و محصولات چاپی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … می کنند که از نظر کیفیت بسیار بالا و مناسب برای چاپ های حرفه ای و با کیفیت برای مشاغل مختلف می باشد. مهمترین فاکتورهایی که باعث می شوند مشتریان یکی از این موارد صنعت چاپ را انتخاب بکنند حجم پروژه های چاپی و نیاز هر پروژه می باشد.
طراحی سربرگ زیبا و کارآماده یک چالش بزرگ برای بسیاری از سازمان ها می باشد. گاهی اوقات طراحی و سپس چاپ سربرگ اولین تعامل شما با مشتری می باشد. شناخت درست از اصول طراحی سربرگ و جزئیات طراحی سربرگ می تواند گام اصلی در یک سربرگ بسیار زیبا و به یادماندنی باشد.
معمولا برای این نوع پرچم ها از پایه های سنگی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و اخیرا هم با میله های تک میل و دو میل استیل نیز پرچم های خودشان را بر روی آن نصب می کنند.

چاپ سلفون مات طلاکوب

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت مات طرح موج :

لیست قیمت چاپ پازل مغناطیسی :

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد گلاسه یووی دورصاف +A*
سربرگ ( سرنسخه ) A5 تحریر ۸۰ گرم

با اشباع صنایع متعدد، کسب مشتریان جدید برای کسب و کارهای کوچک دشوار است. ممکن است زمان آن رسیده باشد که تلاش بیشتری را بکنید و زمان بیشتری را برای وفاداری به مشتریان فعلی خود صرف کنید. امیدوار هستم مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم برای شما مفید و سومند بوده باشد و چاپ نفیس بتواند به شما در این زمینه که چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم کمک کرده باشد.

تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد

قبل از چاپ بررسی بکنید که همه راه های ارتباطی با سازمان خودتان را در سربرگ درج کرده و از وضوح خوبی برخودار باشد. سعی کنید اگر آدرس وبسایت و یا شبکه های اجتماعی فعالی دارید در سربرگ اداری خود درج بکنید. زیرا بسیاری از افراد از این طریق ممکن هستند با شما ارتباط بگیرند.

تیشرت طرح squid game – اسکوئید گیم

چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم در ما روی ۳ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
پس شما مشتری گرامی اگر به دنبال محصولی ارزان و با کیفیت برای مصرف شخصی و یا برای تبلیغات برند خود دارید قطعا یکی از پیشنهاد های ما در این مرکز چاپ پدموس باشد. ما در چاپ نفیس در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم و محصول خود را به صورت آنلاین سفارش داده و به صورت فوری درب منزل خود در سراسر کشور دریافت نمایید.
پس ایجاد این برگه نکته بسیار مهم این است که شما بلافاصله بدون هیچ تغییر جهت و سایز و اندازه ای آن برگه را به موکاپ تبدیل بکنید. برای این کار کافی است شما برروی آن لایه کلیک راست کرده و گزینه convert to smart object را انتخاب بکنید. حتما بعد از انجام این مرحله مراحل بعدی را طی کنید چرا که بسیار به مشکل برخواهید خورد.

کارت ویزیت لمینت براق

بروشور لوکس گلاسه 300 گرم سایز گسترده A3
هرچند چیدمان تکه های این پازل ساده نیست ولی برای افردای که به دنبال یک سرگرمی متفاوت با تصویر شخصی خودشان و یا عشق شان هستند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد که اوقات فراغت شما را پر می کند.
ابعاد چاپ روی سطح لیوان (ماگ) 21 سانتی‌متر در 9/5 سانتی‌متر می باشد. در صورتی که با نرم افزارهای طراحی آشنایی دارید میتوانید یک عکس در همین ابعاد طراحی نموده و در سفارش ارسال کنید. در غیر این صورت عکس یا عکس‌هایی که مایلید بر روی لیوان (ماگ) چاپ شوند را به همراه توضیحاتی که لازم است، برای ما ارسال کنید تا طراحان چاپیلوکس طرح چاپی را برای شما آماده کنند.

نکته اصلی دیگری در اصول طراحی کارت ویزیت وجود یکسری اطلاعات تماس و کانال های ارتباطی با شما می باشد که باید حتما درون کارت ویزیت شما باشد.
نوع پکیجسربرگ A4سربرگ A5پاکت نامهپاکت A4قیمت ۸ روز کاری
فضای خارجی و اطراف این لیوان سفید می باشد که حدودا فضایی بین ۲۰ در ۹٫۶ سانت در اختیاز شما قرار می دهد که می توانید برای چاپ روی این فضا استفاده کنید. و به دلیل زمینه سفیدی که دارد چاپ روی این ناحیه نیز بسیار شفاف و درخشنده خواهد بود.

پاکت A4 کرافت ۸۰ گرم

این طرح کارتونی و فانتزی انار زیبا بسیار مناسب برای هدیه به مناسبت شب یلداست بخصوص برای عزیزانی که به شعر علاقه دارند.
غالبا این زیر لیوانی ها به صورت چوبی گرد با کتد رویه سفید می باشند بسیار شفاف و سیقل داده شده برای چاپ می باشند و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی این محصول وجود ندارد.