مزایای ایجاد مهارت دیجیتال برای شغل شما

دانلود پایان نامه

بیش از یک دهه است که کانال های دیجیتال تجارت را متحول کرده اند. آنها تصمیمات خرید را آگاه می کنند ، در هر مرحله از چرخه خرید روی مشتری تأثیر می گذارند ، سازمان های خاصی را در مقابل ذهن مخاطبان ایجاد می کنند و همچنین این پتانسیل را دارند که غیرقابل برگشت به نظر برسند.

دیجیتال

به طور خلاصه ، دیجیتال نیرویی قدرتمند و غیرقابل اجتناب است. بدون آن ، شما خطرات عقب افتادگی در سطح سازمانی و حرفه ای را دارید.

اگر می خواهید تحول دیجیتالی را بپذیرید ، اما می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی تأثیر مستقیم شغلی در این زمینه کسب کنید ، ما در اینجا چندین مزیت اساسی در ساخت یک مهارت دیجیتال را بیان کردیم.

می توانید در زمان کمتری به اهداف بیشتری برسید

هنگامی که شما در حال نقشی بسیار شلوغ هستید ، در هر صنعت ، زمان گران ترین و کمیاب ترین کالا است. غالباً تصور می شود که میزان تعهد یک فرد نسبت به شغل خود می تواند با توجه به دفعات کار تاخیر سنجیده شود. با این حال ، این یک سنجش دقیق از چگونگی عملکرد شما نیست – این در مورد کار هوشمند است ، کار نکردن دیر است.

توانایی استفاده از ابزارهای دیجیتال به شما کمک می کند تا به طور گسترده کارایی خود را افزایش داده و در زمان کمتری به موفقیت بیشتری برسید. به عنوان مثال ، یک ابزار مدیریت پروژه مانند Trello به شما این امکان را می دهد که به صورت روزانه لیست های ساده ای را انجام دهید و پیشرفت کار خود را در طول روز ردیابی کنید ، و به شما کمک می کند تا به شیوه های ساختاری تر و هدفمند تری در کارها نزدیک شوید.

اگر مسئولیت بازاریابی رسانه های اجتماعی سازمان خود را بر عهده گرفته اید ، با استفاده از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Buffer یا Hootsuite به این معنی است که می توانید ۳۰ دقیقه تا یک ساعت صبح وقت بگذارید تا پست های اجتماعی خود را برای کانال های کلیدی از جمله Facebook ، Twitter و لینکدین تنظیم کنید. ، و دیگر نیازی به نگرانی در مورد به اشتراک گذاشتن مطالب برای بقیه روز نخواهید داشت! این ابزارها همچنین دارای سیستم عامل های داخلی تجزیه و تحلیل هستند ، بنابراین می توانید بر عملکرد پست های خود نظارت داشته باشید و از این اطلاعات برای خیاط کامل استراتژی ارسال خود استفاده کنید!

زیبایی دیجیتال این است که به شما امکان می دهد بار کاری خود را به صورت خودکار کنید. اتوماسیون بازاریابی به عنوان نمونه ای کامل از میزان دستیابی به ابزارها و فرآیندهای دیجیتال در خدمت شماست. این قدرتمند ، سازگار است و می تواند کارهای مختلفی را از ارسال ایمیل تا مدیریت اطلاعات تماس تسریع کند. شما حتی می توانید از آن برای افزایش جذب مشتری از طریق شخصی سازی استفاده کنید. اگر علاقه مند به اتوماسیون بازاریابی هستید ، می توانید با خواندن مقاله ما در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در آن وجود دارد و نحوه استفاده از آن کسب کنید.

نقش شما هر چه باشد ، اگر دانش کافی در مورد استراتژی های دیجیتال داشته باشید ، می توانید ابزارهای مناسبی برای پشتیبانی و تقویت مهارت های موجود خود پیدا کنید.

می توانید از بسته جدا شوید

در این مرحله از دیجیتال ، این واقعیت کاملاً شناخته شده است که ابزارها و فناوریهای دیجیتالی دیگر دیگر امکانات خوبی ندارند. آنها برای سازمان هایی که می خواهند با رقابت همگام باشند ، ضروری هستند. و هنگام استفاده هوشمندانه ، می توانید خود را کنار بگذارید و به یک مزیت رقابتی غیرقابل انکار دست پیدا کنید.

۷۱٪ از مشتریانی که تجربه آنلاین مثبت با یک برند داشته اند ، بیشتر آن را به دیگران توصیه می کنند ، در حالی که ۴۶٪ مشتریانی که در پست های اجتماعی شکایت می کنند ، انتظار دارند که در طی یک ساعت پاسخ دهند. به دلایلی از جمله این ، مشاغل شروع به اتخاذ رسانه های اجتماعی کرده و از آن به عنوان کانال خدمات مشتری استفاده می کنند که از طریق آن می توانند به صورت فوری و مؤثر با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند.

۷۱ of از مصرف کنندگان که تجربه آنلاین مثبت با یک مارک تجاری داشته اند ، احتمالاً آن را به دیگران توصیه می کنند.

این توییت

به همین ترتیب ، بسیاری از مارک ها سرمایه گذاری در ایجاد محتوا ، SEO ، تبلیغات پرداخت هر کلیک ، بازاریابی ایمیل و سایر روشهای برجسته دیجیتال را آغاز کرده اند. این مزایا وجود دارد که انتظار می رود از آن لذت ببرید – آنچه مهمتر است میزان استفاده از آنهاست.

سرمایه گذاری

تمرکز بر ایجاد محتوا یکی از مهمترین راه هایی است که می توانید سعی کنید خود را از بسته جدا کنید. خواه نوشتن یک صفحه محصول کاملاً مختصر به اهداف CRO باشد ، یا نوشتن مقاله جالب در وبلاگ که به شما کمک می کند تا شما را به عنوان یک رهبر فکر صنعت ایجاد کنید ، محتوای خلاق این قدرت را دارد که یک هویت نام تجاری منحصر به فرد برای سازمان شما ایجاد کند ، و امنیت آن را تأمین کند. موقعیت به عنوان رهبر بازار.

شرکت انتشارات Penguin Random House برندی است که در استفاده از محتوا برای تعامل و الهام بخشیدن به مخاطب هدف خود و ایجاد هویت منحصر به فرد برند

گزارش Pinterest آگاهی آنها از نیازها و علاقه های پیروانشان را نشان می دهد ، زیرا آنها الهام بخش زیبایی شناسی هستندn به شکل جلد کتاب ، مقاله هایی که به نویسندگان مشتاق و پوشش ژانرهای ادبی از علمی تخیلی تا تخیل ارائه می دهند. در ارائه چنین تنوع متنوعی ، آنها همچنین بر اساس ارائه ارزش و سرگرمی های مناسب ، هویت برند را ترسیم کرده اند.

صرف نظر از کانال دیجیتال یا شیوه ای که شما برای تصویب انتخاب کرده اید ، همیشه به نقاط فروش بی نظیر برند خود و داستانی که می خواهید بگویید قبل از پیدا کردن راهی برای اصلی و متمایز بودن فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی توسعه مزیت رقابتی خود از طریق بازاریابی برند ، می توانید مقاله ما را در اینجا بررسی کنید.

می توانید نتایج ملموس ارائه دهید

یکی از بزرگترین کاستی های تکنیک های سنتی بازاریابی این است که نمی توان میزان دستیابی و تأثیر آنها را اندازه گیری کرد و بنابراین یک ROI دقیق را محاسبه کرد. اگرچه تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات رادیویی می توانند واسطه ای چشمگیر برای ترکیب در بازاریابی شما باشند ، اما ابزارهای دیجیتالی نتایج دقیق را تسهیل می کنند و سطح خاصی را که می توانید به نفع خود استفاده کنید ، امکان پذیر می کند. اگر بتوانید عملکرد خود را به طور دقیق اندازه گیری کنید ، می توانید شیوه های دیجیتالی را که به نفع شما است ، و همچنین مناطقی که کار نمی کنند ، به خوبی شناسایی کنید.

هر زمان که یک حرفه ای برای یک دوره آموزشی ، مجوز نرم افزار جدید یا بودجه اضافی سعی در خرید ارشد داشته باشد ، مهمترین کاری که می توانند برای تقویت پرونده شغلی خود انجام دهند ، ارائه حقایق و شماره ها است. ابزارهای دیجیتالی تجزیه و تحلیل نه تنها به شما امکان می دهند رویکرد خود را بهینه کنید ، بلکه می توانند پیشنهادات شما را اثبات کنند تا به شما در دستیابی به منابع مورد نیاز برای بهبود بیشتر عملکرد خود کمک کنند.

اکثریت قریب به اتفاق (۸۴٪) بازاریابان موافق هستند که درک آنها از مشتری با گذشت زمان در حال افزایش است و ۶۴٪ اظهار داشتند که از بینش مشتری محور داده ها برای تطبیق استراتژی های بازاریابی خود و تأثیرگذاری بر تصمیمات تجاری استفاده می کنند.

۸۴٪ از بازاریابان قبول دارند که درک آنها با گذشت زمان در حال افزایش است.

این توییت

ابزارهای سیستم عامل دیجیتال تجزیه و تحلیل دیجیتال به عنوان گوگل Analytics بینشی ارزشمند و ارزشمند از کاربرانی که از وب سایت شرکت شما بازدید می کنند ، چگونگی یافتن آن و چگونگی رفتار آنها پس از رسیدن به سایت ، به شما می دهد. ابزارهای گوش دادن به اجتماعی در مورد محتوای عملکرد برتر و روندهایی که ممکن است رشد پیروان شما را به وجود آورد ، بیشتر به شما می گویند ، در حالی که می توانید موفقیت کمپین های جستجوی پرداخت شده را در سیستم عامل هایی مانند AdWords بسنجید.

اگرچه به نظر می رسد تلاشی پر مصرف است ، اما وقت برای جمع آوری داده ها از طریق گزارش منظم به شما کمک می کند تا عملکرد شخصی خود را به حداکثر برسانید و در سطح بالاتری از کسب و کار بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معیارهای مربوط به هر تجارت ، می توانید مقاله ما را در اینجا بخوانید.

می توانید آینده حرفه ای خود را اثبات کنید

اقتصاد دیجیتالی هیچ نشانه ای از نزول نشان نمی دهد ، یک نشانگر قدرتمند برای توسعه مهارت ماهر که نشان دهنده اهمیت تحول دیجیتال است چقدر مهم است. طبق Accenture ، افزایش استفاده از فن آوری های دیجیتال می تواند تا سال ۲۰۲۰ به ۱٫۳۶ تریلیون دلار اضافی به کل بازده اقتصادی جهانی اضافه کند.
اقتصاد

افزایش استفاده از فن آوری های دیجیتال می تواند ۱٫۳۶ تریلیون دلار به کل تولید اقتصادی جهانی تا سال ۲۰۲۰ اضافه کند.

دلار

این توییت

آینده بدون شک دیجیتالی است. این بدان معناست که اگر می خواهید از داشتن مکانی در نیروی کار همیشه در حال تحول ، فارغ از صنعت خود ، اطمینان حاصل کنید که باید تکنیک های خود را برای ترکیب پیشرفت های دیجیتال تطبیق دهید. فناوری روزانه زندگی ما ، چه شخصی و چه حرفه ای را تحت تأثیر قرار می دهد – هرچه بیشتر سرمایه گذاری در مهارت های دیجیتالی و آموزش را انتخاب کنید ، دارایی لازم برای سازمان شما خواهد بود.

در تازه ترین گزارش مهارتهای دیجیتالی موسسه بازاریابی دیجیتال ، گزارش شده است که بیش از دو سوم بازاریابان در ایالات متحده و انگلیس احساس می کنند که نیاز به مهارت های بازاریابی دیجیتال خود دارند تا بتوانند در نقش فعلی خود در آینده صالح باشند. برای بازاریان ایرلندی ، این رقم ۸۶٪ بود.

مهارتهای دیجیتالی فقط برای موفقیت در نقشهای موجود ضروری نیستند – در صورتی که سعی در پیشرفت حرفه خود داشته باشید ، بسیار ضروری هستند. مطابق با این ، ۶۷٪ از بازاریابان در ایالات متحده احساس می کنند که برای پیشرفت کار خود در آینده ، در مقایسه با ۵۹٪ و ۸۰٪ در ایرلند ، باید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشند.

این نتایج نشان می دهد که برای سازگاری و بقا در یک محیط حرفه ای و اطمینان از موفقیت مداوم ، باید یک مهارت دیجیتالی را پرورش دهید.

آیا شما یک بومی دیجیتال هستید یا به تازگی در حال شروع یک ماجراجویی طغیان آمیز هستید؟ به ما درمورد تأثیر دیجیتال در شغل خود و نحوه جستجوی این تحولات در نظرات اطلاع دهیدبخش زیر!