برگزیده

انواع ساعت دیواری چوبی را از کجا بخریم؟

اگر بپرسید مبلمان یا انواع ساعت دیواری چوبی دکوری که در هر خانه در هند پیدا می کنید چیست؟ متداول ترین پاسخی که از طرف مقابل دریافت می کنید یک ساعت دیواری است! اما، البته، انواع ساعت دیواری چوبی امروزه، هر ابزاری، از تلفن همراه و ساعت هوشمند شما گرفته تا دستیار دیجیتالی خانگی، به خوبی مجهز به قابلیت‌هایی است که زمان دقیق را به شما می‌گوید. اما ساعت دیواری هنوز هم اولین وسیله دکوری است که مردم به خانه جدید وارد می‌کنند و علیرغم گجت‌های هوشمند امروزی، اهمیت خود را در زندگی همه حفظ کرده است! سال هاست که مردم درباره موقعیت ایده آل ساعت دیواری در خانه بحث می کنند. در نهایت، ما تمام پاسخ ها و استدلال های پشت ساعت دیواری روستیک را داریم. اگر می‌خواهید به خانه جدیدی نقل مکان کنید و به این فکر می‌کنید که روستیک درباره موقعیت و جهت ایده‌آل ساعت دیواری چه می‌گوید، این وبلاگ تنها اطلاعاتی است که همیشه به آن نیاز خواهید داشت!

در روستیک ، شرق به عنوان جهت طلوع خورشید است. طلوع خورشید شروع روز جدید، فصل جدید، شانس جدید برای صاحبان خانه را نشان می دهد و این یک جهت ساعت قابل قبول مطابق با روستیک است. طبق سنت های قدیمی، جهت شرق که توسط خورشید اداره می شود، کیفیت اعمال ساعت دیواری چوبی و کارما را بالا می برد. اگر ساعت دیواری در جهت شرقی قرار گیرد، احتمال تأثیر انرژی منفی بر خانه کم است. روستیک می گوید انواع ساعت دیواری چوبی که قرار دادن ساعت دیواری آویزان مطابق با روستیک کیفیت تصمیم گیری را بهبود می بخشد و روابط کاری را بهبود می بخشد.

قیمت انواع ساعت دیواری چوبی

در طول قرن ها، سنت هندو بر اهمیت انجام کارها در زمان مناسب تاکید کرده است. بنابراین، ساعت دیواری روستیک بسیار مهم است، زیرا می تواند بر صاحب خانه تأثیر بگذارد تا در انواع ساعت دیواری چوبی صورت اشتباه قرار دادن، تصمیم درست را در زمان نامناسب بگیرد. اگر تخت در جهت شرقی باشد، ساعت دیواری اتاق خواب طبق ساعت دیواری چوبی می تواند در جهت غرب قرار گیرد. اصول واستو بیان می کند که غرب به عنوان یک جهت مثبت در نظر گرفته می شود و در نتیجه آویختن ساعت دیواری در این جهت موجب سلامتی اعضای خانواده می شود.

ساعت دیواری چوبی به وضوح بیان کرده است که بهترین ساعت دیواری جهت ساعت دیواری چوبی در خانه، شمال است. اگر ساعت رو به شمال باشد، بهترین تاثیر را بر سلامت و ثروت خانواده خواهد گذاشت. شمال جهت لرد گانشا و خدای ثروت، کوبرا است. هر دو خدایان بر جهت شمالی حکومت می کنند، و بنابراین قرار دادن ساعت شمالی مطابق با انواع ساعت دیواری چوبی به طور جهانی بهترین در نظر گرفته می شود. جهت شمال نیز از نظر طالع بینی مثبت انواع ساعت دیواری چوبی شیک در نظر گرفته می شود زیرا جهت توسط سیاره عطارد اداره می شود که به نفع ارتباطات و هوش تجاری است.

این مقاله را هم بخوانید :   سیستم همکاری در فروش وبکو مارکت

با توجه به موقعیت ساعت دیواری ساعت دیواری چوبی ، جهت جنوب برای ساعت توصیه نمی شود زیرا جهت نامطلوب در نظر گرفته می شود. جنوب به طور کلی برای هیچ چیز در داخل خانه یک جهت ترجیحی نیست زیرا خدای مرگ، یاما دواتا، بر این جهت حکومت می کند. ساعت دیواری ساعت دیواری چوبی می تواند بر سلامت و ثروت خانواده تأثیر منفی بگذارد، بنابراین توصیه اکید می شود که ساعت نباید در جهت جنوب باشد. نکته مهم دیگر در مورد ساعت دیواری انواع ساعت دیواری چوبی جدید مطابق با انواع ساعت دیواری چوبی این است که هرگز نباید آن را مقابل درب ورودی خانه قرار دهید.

خرید انواع ساعت دیواری شیک و جدید

روستیک ساعت دیواری چوبی به معنای علم معماری است که به طراحی فضایی، جهت و موقعیت داخلی می پردازد. این علم معماری از چهار جهت (شمال، جنوب، شرق، غرب) و عناصر اصلی (آب، آتش، باد و هوا) الهام می گیرد. بسیاری از مردم در هند و جهان برای طراحی خانه های خود از دستورالعمل ها و الهام از انواع ساعت دیواری چوبی استفاده کرده اند. به عنوان مثال، ساعت دیواری یک جنبه حیاتی در هر خانه است و بنابراین در انواع ساعت دیواری چوبی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. جهت ساعت مطابق با ساعت دیواری چوبی می تواند تأثیر قابل توجهی بر انرژی جذب خانه داشته باشد. از آنجایی که هر جهت در خانه تحت تأثیر عناصر اصلی زمین قرار دارد، آویختن ساعت دیواری در جهت اشتباه می تواند طبق باورهای سنتی 8000 ساله به خانواده آسیب برساند.