عمومی

شرکت های انرژی می تواند باعث فروپاشی شود: چرا بیت کوین افزایش نمی یابد؟ – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

خطر یک رکورد اقتصادی جدید جهانی در راه است. هیچ کات کاملاً مطمئن نیست که چه شکلی به خود خواهد گرفت، چه بخش هایی را تحت تأثیر قرار خواهد داد، یا چه چیزی محرک خواهد بود. اما مه شروع به پاک شدن کرده و اشکالی در حال ظهور است که به نظر می رسد در قالب شرکت های انرژی وجود دارد. آیا بیت کوین در کنار کاهش انرژی به پایین کشیده می‌شود یا به کاهش آسیب‌ها کمک می‌کند؟

وضعیت مالی جهانی کنونی فوق العاده نامشخص است. کوید-19 اقتصادهای سراسر جهان را ویران می کند و بازارها را به وحشت می اندازد. با این حال، این ممکن است فقط یک شاه ماهی قرمز باشد که در وضعیت بازار در حال حاضر نامطمئن قرار گرفته است. در سرتاسر جهان، بانک‌های سیاست‌های مرکزی برای حمایت از اقتصادهای رو به زوال تا حدی که معمولاً ناپایدار شده است، اجرا می‌شوند.

در ایالات متحده آمریکا، فدرال رزرو چاپ پول تا جایی که در موفقیت مستمر اقتصاد به نظر یک بمب ساعتی مشارکت داشته باشد. چین از ایجاد پول خجالتی نبوده است بدون هیچ چیز، و بانک مرکزی اروپا نیز مدتی پیش رو به رو شد.

 

از آنجایی که اقتصاد روی پایه‌های زمخت منتظر چیزی است که پایه و اساس را بشکند، به نظر می‌رسد شرکت‌های انرژی به حباب ویرانگر خود نزدیک می‌شوند. دیروز، قیمت نفت پس از شکست توافق اوپک که جرقه جنگ قیمتی را برانگیخت، 20 درصد کاهش یافت. [CNBC] این می تواند نشان دهنده ترکیدن حباب باشد که در انرژی شیل باشد. [Forbes]

جسی کلمبو، یک تحلیلگر اقتصادی، یک فروپاشی اقتصادی را بسیار شبیه به آنچه در سال 2008 مشاهده کردید، مشاهده شد و حتی وضعیت فعلی را تشبیه کرده است. به فیلم — بر اساس رویدادهای واقعی — .

برای کسانی که به ارزهای دیجیتال متایل هستند، می‌گویند بیت‌کوین از یک بحران فقط برای چنین بحران اقتصادی ایجاد شده است. با این حال، علی‌رغم اکنون بیش از 10 سال از عمر خود می‌گذرد و به‌عنوان پوششی در برابر ویرانی‌های اقتصادی پیش‌بینی می‌شود، به نظر می‌رسد بیت‌کوین هنوز رستگاری اقتصادی نیست.

حبابهای شیل و فناوری آماده ترکیدن

با این تهدید رکود در حال رشد، سوال بعدی این است که کاتالیزوری که رکود را آغاز کند چه خواهد بود و چقدر چشمگیر و تأثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر، دو حباب بسیار واضح در حال ایجاد هستند – حباب انرژی شیل و فناوری حباب.

میزان فشار سنج راه اندازی بلومبرگ ایالات متحده در حال سقوط است: https://t.co/FKctGOm75R

ابتدا با نگاهی به فناوری حباب، کلمبو بر این عقیده است که این حباب بر اساس محرک های آنبوه بازار فناوری است که باعث می شود این استارتاپ ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشند، آماده ظهور است. کلمبو آنها را به شهرهای ارواح چین تشبیه می کند. :

“مانند پروژه‌های زیرساختی بزرگ چین و شهرهای ارواح، اکثراً استارت‌آپ‌های فناوری تنها به دلیل محرک‌ها وجود دارند – حداقل در واقعیت واقعی‌شان – و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌ها، امروزی‌ها که میلیاردها دلاری دارند.که در حال حاضر نشان می دهد. پایانی در چشم نیست.

اکنون، حباب راه اندازی به ترکیدن کرده است – جای تعجب نیست. هر کس به آن ایمان داشته باشد، احمق است.

شرم بر آنها! pic.twitter.com/bya7jc9lig

او به فراخوان فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و فروپاشی شرکت‌هایی مانند WeWork اشاره می‌کند که نشان می‌دهد این حباب اکنون در حال ترکیدن است. با توجه به اینکه همه از استارت‌آپ‌ها به وضعیت نامناسب «تک شاخ» دست می‌یابند، و سیل بازار فناوری نوپا، رشد ناپایدار و مستعد انفجار بود.

حباب انرژی که به نظر می رسد در حین صحبت ما در حال پخش شدن است نیز بر اساس یک حباب است – حباب انرژی شیل.

بیت کوین در کجا قرار می گیرد؟

تاریخ بیت کوین به طور قطع با فروپاشی مسکن و سقوط بازار در سال 2008 مرتبط است. این کاتالیزوری بود که به ساتوشی ناکاموتو شد. ایجاد یک سیستم مالی غیرمتمرکز که نمی تواند توسط بانک های مرکزی و امثال آن دستکاری یا نامید شود.

بنابراین، با نزدیک شدن به بحران اقتصادی مشابه، چقدر می‌توانیم برای صرفه‌جویی در منابع مالی، شغل و معیشت خود به بیت‌کوین تکیه کنیم؟ پاسخ احتمالاً کاملاً نگران کننده است، زیرا بیت کوین در حالی که این بحران در حال ظهور است، جایی نیست که باید باشد.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

 

با این حال، در دورانی که بازارها ارزش خود را از دست داده اند، اخیراً با مشکل مواجه شده است. بیت کوین نیز در سه هفته گذشته بسیاری را از دست داده است. حتی اگر به نظر نمی رسد که مستقیماً به دلیل ترس از کوید-19 باشد.

البته، بیت کوین هنوز هم می تواند به عنوان پوششی در برابر عدم قطعیت فعلی – یا بهتر از آن برای احتمال بحرانی اقتصادی که در راه است، دیده شود. اما، از نظر اینکه آیا برای همه افراد مناسبی هستند که به دنبال خرید از بازار هستند، کاملاً وجود ندارد. این سرمایه های سرمایه گذاران سنتی از بازار بیت کوین خارج اند، و CME نتیجه آتی، نشان می دهد که بیت کوین هنوز یک سرمایه گذاری برای زمان های مخاطره آمیز است، نه زمان های نامشخص.