عمومی

داستان سریال پدر گواردیولا (+دانلود سریال پدر گواردیولا) فیلم اسکای

 

داستان سریال پدر گواردیولا (+دانلود سریال پدر گواردیولا) فیلم اسکای

سریال پدر گواردیولا یک سریال کمدی به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است. سعید نعمت الله که پیش از این فیلم ها و سریال های محبوب تلویزیونی در ژانرهای درام، کمدی و موسیقی اجتماعی ساخته بود، این بار تصمیم گرفت با پدر گواردیولا یک داستان کمدی داشته باشد. با معرفی و بررسی حواشی سریال پدر گواردیولا فیلم اسکای همراه باشید.

تصویربرداری سریال ایرانی «پدر گواردیولا» در زمستان 1400 در مناطق جنوبی تهران با حضور تعدادی از ستارگان سینما و شبکه های خانگی آغاز شد. این سریال که یکی از فعال ترین تولیدات شبکه خانگی است و حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی با معرفی النا حیدری، مهدی رضا سلطانی، علیرضا اسلام پناه بازیگران سریال را تشکیل می دهند.

سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله در ژانر اجتماعی به عنوان یکی از سریال های جدید ایرانی در سال 1401 ساخته شده است. او از کارگردانان بسیار پیگیر و باتجربه سینمای ایران محسوب می شود. از آثار او می توان به آثاری چون برادر جان، عقیق، پشتم تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد. جالب اینجاست که خود سعید نعمت الله فیلمنامه این فیلم جدید ایرانی را نوشته و هم اکنون مشغول تصویربرداری آن است. جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده سریالی درباره پدر گواردیولا می سازد.

داستان سریال پدر گواردیولا

داستان سریال پدر گواردیولا موضوع اجتماعی درام دارد که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی پدر گواردیولا در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی سعید نعمت الله موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

سریال ایرانی پدر گواردیولا باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال پدر گواردیولا به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 1 سریال پدر گواردیولا سعید نعمت الله از فصل تابستان تایید می‌شود.

درباره ی کارگردان پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا (Pedar Guardiola) سریالی اجتماعی، درام و معمایی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است؛ سعید نعمت الله کارگردان با سابقه سینمای ایران به‌ حساب می‌آید؛ از نمونه کار‌های او می‌توان به آثاری همچون برادر جان، عقیق، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد؛ حال وی با ساخت سریال پدر گواردیولا، برای اولین بار قدم به شبکه نمایش خانگی گذاشته است؛ سعید نعمت الله نویسنده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان، برادر حمید نعمت الله فیلمساز ایرانی می‌باشد؛ او متولد 21 اردیبهشت سال 1356 در شهر تهران و محله وحیدیه است؛ اولین اثر چاپی وی مجموعه قصه‌های “در این قسمت چیزی ننویسید” است؛ فعالیت سعید نعمت الله در سینما و تلوزیون ایران در سال 1386 با نویسندگی فیلم سینمایی حوالی اتوبان آغاز شد

این مقاله را هم بخوانید :   خرید هاست وردپرس

حاشیه دستمزد نجومی برای بازی در سریال

آرشAP همبازی مهران مدیری در یک سریال ۵۰ میلیاردی! . بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: «آرشAP همبازی مهران مدیری در یک سریال ۵۰ میلیاردی! برای این سریال باید تیتر زد: «نجومی بگیران»! بازیگران: مهران مدیری (دستمزد۵/۵ میلیارد). آرشAP: دستمزد: ۲ میلیارد. حمید فرخ نژاد: ۴ میلیارد.

اخبار سریال پدر گواردیولا:

  • ‎بازی مهران مدیری و حمید فرخ‌نژاد در سریال شبکه خانگی «پدر گورادیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌اله به پایان رسید.
  • سریال پدر گواردیولا اولین سریال سعید نعمت الله برای نمایش خانگی میباشد
  • سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت اله روزها پایانی فیلمبرداری را پشت سر می گذارد
  • «پدر گواردیولا» از سریال های پربازیگر نمایش خانگی است که پیش بینی می شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شود.
  • هفتاد درصد از تصویربرادری سریال «پدر گواردیولا» به پایان رسیده است و ‌گروه در حال ادامه کار برای سه قسمت پایانی در خیابان های تهران هستند.

سایر عوامل سریال

مجری طرح و سرمایه گذار:محسن حیدری،مدیر فیلمبرداری:سعید براتی،سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری،مدیر تولید مصطفی سلطانی،طراح صحنه:حسین کرمی،طراح لباس آزاده قوام،مدیر صدابرداری:میثم کیامرثی،طراح چهره پردازی:کامران خلج،تدوین:عماد خدابخش،آهنگساز:افشین عزیزی،منشی صحنه:رضا بقایی،عکاس:سمیرا بختیاری،فیلمبردار پشت صحنه:امیر ترکی،مدیر تدارکات:محمد محمدنیا،جلوه های ویژه میدانی:حمید رسولیان با صدای سالار عقیلی و آرش عدل پرور

آرش عدل پرور در پدر گواردیولا بازی می کند

آرش عدل‌پرور یا همان آرش AP یکی از خواننده‌های معروف در سبک R&B می‌باشد. این خواننده معروف به‌همراه برادرش مسیح علاوه‌بر خوانندگی، آهنگ‌ساز نیز هستند. آن‌ها در خارج از کشور به تحصیل در رشته آهنگ‌سازی پرداخته‌اند. آن‌ها پیش از گرفتن مجوز قطعه‌هایی به‌صورت رایگان مانند هنوز همونم و بیا بازم را در فضای مجازی پخش کردند.

آرش و مسیح از سال 1383 شروع به فعالیت کردند و آهنگ‌هایی به سبک R&B ساختند. آن‌ها در نهایت توانستند از مهر 1395 به طور رسمی و با مجوز در این زمینه فعالیت کنند. جالب است بدانید اولین کنسرت این دو خواننده در 17 اسفند 1396 در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شد.

از جمله قطعات معروف این دو برادر می توان به گل‌ها رو آب می‌دم، گلی، به همه بگو و تو که نیستی پیشم اشاره کرد. در حال حاضر خواننده آرش عدل‌پرور، درکنار مهران مدیری و حمید فرخ نژاد در سریال پدر گواردیولا بازی می‌کند.

منبع: https://filmsky.ir/