برگزیده

ویژگی های یک صفحه سئو فرندلی

ویژگی های یک صفحه سئو فرندلی

در حالی که خرید رپورتاژ بلاگی اصول جستجوگرها مانند موثر ترین راه برای ساخت لینک به درایو رتبه بندی موتور جستجو در سال های اخیر تغییر کرده است (و بازاریابی محتوا تبدیل شده است به طور فزاینده مهم) چه فکر می کنم بسیاری از مردم به عنوان بیشتر “جستجوگرها سنتی” است که هنوز هم فوق العاده با ارزش در تولید ترافیک از موتورهای جستجو. همانطور که قبلا بحث کردیم تحقیقات کلمات کلیدی هنوز ارزشمند است و موضوعات فنی جستجوگرها که گوگل و سایر موتورهای جستجو را از درک و رتبه بندی محتوای سایت ها باز می دارد.

جستجوگرهای فنی برای سایت های بزرگتر و پیچیده تر واقعا نظم و انضباط خاص خود را دارد اما برخی از اشتباهات و مشکلات رایج وجود دارد که اکثر سایت ها با این امر روبرو هستند که حتی کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز می توانند از این امر بهره مند شوند.

سرعت صفحه

موتورهای جستجو تاکید فزاینده ای بر داشتن سایت های بارگیری سریع دارند-خبر خوب این است که این نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران و نرخ تبدیل سایت شما نیز مفید است. گوگل در واقع یک ابزار مفید در اینجا ایجاد کرده است تا به شما پیشنهادات خاصی در مورد تغییر در سایت خود برای رفع مشکلات سرعت صفحه بدهد.

افزایش ترافیک به وب سایت شما-سرعت صفحه بینش نمره به عنوان مثال

دوستی موبایل

اگر سایت شما در حال رانندگی (و یا می تواند رانندگی) ترافیک موتور جستجو قابل توجهی از جستجوهای تلفن همراه، چگونه “تلفن همراه دوستانه” سایت شما رتبه بندی خود را در دستگاه های تلفن همراه تاثیر، که بخش سرعت در حال رشد است. در برخی از سوله، ترافیک تلفن همراه در حال حاضر بیشتر از ترافیک دسکتاپ.

گوگل اخیرا به روز رسانی الگوریتم را به طور خاص بر این موضوع متمرکز کرده است. شما می توانید در مورد چگونگی دیدن نوع ترافیک موتور جستجوی تلفن همراه به سایت شما همراه با برخی توصیه های خاص برای به روزرسانی موارد در پست اخیر من اطلاعات بیشتری کسب کنید و در اینجا دوباره گوگل یک ابزار رایگان بسیار مفید برای دریافت توصیه هایی در مورد چگونگی سازگاری بیشتر سایت شما با موبایل فراهم می کند.

پاسخ سربرگ

کدهای پاسخ سربرگ یک موضوع مهم در جستجوگرها فنی است. اگر شما به خصوص فنی نیست، این می تواند یک موضوع پیچیده (و دوباره منابع کامل تر در زیر ذکر شده) اما شما می خواهید برای اطمینان از که صفحات کار در حال بازگشت کد صحیح به موتورهای جستجو (200)، و صفحاتی که یافت نشد نیز در حال بازگشت یک کد به نمایندگی که دیگر در حال حاضر (404).

اشتباه گرفتن این کدها می تواند به گوگل و سایر موتورهای جستجو نشان دهد که یک صفحه “صفحه یافت نشد” در واقع یک صفحه عملکردی است که باعث می شود یک صفحه نازک یا تکراری به نظر برسد یا حتی بدتر: شما می توانید به گوگل نشان دهید که تمام محتوای سایت شما در واقع 404 ثانیه است (به طوری که هیچ یک از صفحات شما ایندکس و واجد شرایط رتبه بندی نیستند). برای دیدن کدهای وضعیتی که صفحات شما هنگام خزیدن موتورهای جستجو برمی گردند می توانید از یک جستجوگر هدر سرور استفاده کنید.

بررسی هدر مبانی جستجوگرها

ریدایرکت ها

اجرای نادرست تغییرمسیر در سایت شما می تواند تاثیر جدی تیتر نویسی جذاب عنوان مقاله بر نتایج جستجو داشته باشد. هر زمان که بتوانید از این کار اجتناب کنید می خواهید از انتقال محتوای سایت خود از یک نشانی اینترنتی به دیگری خودداری کنید. به عبارت دیگر: اگر محتوای شما روشن است example.com/page، و این صفحه ترافیک موتور جستجو را دریافت می کند، شما می خواهید از انتقال همه مطالب به example.com/different-url/newpage.html مگر اینکه دلیل کسب و کار بسیار قوی است که ممکن است از دست دادن کوتاه مدت و یا حتی بلند مدت در ترافیک موتور جستجو سنگین تر بودن وجود دارد.

 

اگر شما نیاز به جابجایی محتوا دارید باید اطمینان حاصل کنید که ریدایرکت های دایمی (یا 301) را برای محتوایی که برای همیشه در حال حرکت است پیاده سازی می کنید زیرا ریدایرکت های موقت (یا 302) (که اغلب توسط توسعه دهندگان استفاده می شود) به گوگل نشان می دهد که این حرکت ممکن است همیشگی نباشد و نباید تمام حقوق صاحبان لینک و قدرت رتبه بندی را به نشانی وب جدید منتقل کند. (علاوه بر این تغییر ساختار نشانی وب شما می تواند پیوندهای خراب ایجاد کند و به جریان ترافیک ارجاع شما صدمه بزند و پیمایش سایت شما را برای بازدیدکنندگان دشوار کند.)

محتوای تکراری

محتوای نازک و تکراری یکی دیگر از موارد تاکید بر به روزرسانی های اخیر پاندا گوگل است. با تکثیر محتوا (قرار دادن محتوای یکسان یا تقریبا یکسان در چندین صفحه) شما به جای تمرکز بر روی یک صفحه حقوق صاحبان سهام پیوند بین دو صفحه را رقیق می کنید و شانس کمتری برای رتبه بندی عبارات رقابتی با سایتهایی دارید که حقوق صاحبان لینک خود را در یک سند واحد تثبیت می کنند. داشتن مقادیر زیاد محتوای تکراری باعث می شود سایت شما در نظر موتورهای جستجو با محتوای با کیفیت پایین (و احتمالا دستکاری کننده) بهم ریخته باشد.

 

تعدادی از چیزهایی است که می تواند باعث محتوای تکراری و یا نازک وجود دارد. این مشکلات می تواند مشکل برای تشخیص، اما شما می توانید در ابزار وب مستر تحت ظاهر جستجو نگاه > بهبود اچ تی ام ال برای دریافت یک تشخیص سریع.

 

مطالب تکراری جستجوگرها

 

و چک کردن شکست خود گوگل در محتوای تکراری. بسیاری از ابزارهای جستجوگرها پرداخت می شود نیز وسیله ای برای کشف محتوای تکراری مانند موز تجزیه و تحلیل ترافیک و جیغ قورباغه جستجوگرها عنکبوت.

نقشه سایت

 

نقشه سایت ایکس ام ال می تواند به گوگل و بینگ کمک کند تا سایت شما را درک کنند و تمام مطالب خود را پیدا کنند. فقط حتما صفحاتی را که مفید نیستند درج نکنید و بدانید که ارسال صفحه به موتور جستجو در نقشه سایت تضمین نمی کند که صفحه در واقع برای هر چیزی رتبه بندی شود. تعدادی از ابزار رایگان برای تولید نقشه سایت ایکس ام ال وجود دارد.

این مقاله را هم بخوانید :   zcoino

رباتها.متا نویندکس و متا نوفالو

 

در نهایت می توانید به موتورهای جستجو نشان دهید که چگونه می خواهید محتوای خاصی را در سایت شما مدیریت کنند (به عنوان مثال اگر دوست دارید بخش خاصی از سایت شما خزیده نشود) در یک ربات.فایل کلیپ برد چند منظوره. این فایل به احتمال زیاد در حال حاضر برای سایت شما در وجود دارد yoursite.com/robots.txt.

 

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که این فایل در حال حاضر چیزی را که می خواهید یک موتور جستجو از اضافه شدن به فهرست خود پیدا کند مسدود نمی کند و همچنین می توانید از فایل ربات ها برای نگه داشتن مواردی مانند سرورهای صحنه سازی یا بخش هایی از محتوای نازک یا تکراری که برای استفاده داخلی یا مشتریان از ایندکس شده توسط موتورهای جستجو استفاده کنید. شما می توانید متا نویندکس و متا نوفالو برچسب ها برای مقاصد مشابه استفاده، هر چند هر یک از توابع متفاوت از یکدیگر.

امنیت

 

امنیت سایت کلیدی برای جستجوگرها فنی است. علاوه بر نگه داشتن سایت خود را از نظر پلاگین ها و اسپم نظر حفظ، شما همچنین می خواهید برای اطمینان از سایت خود را بیش از قام خدمت کرده است، به جای فقط قام. برای انجام این، شما نیاز به یک گواهی اس اس ال. تعدادی از راه هایی برای دریافت یک مانند از طریق گواهی اس اس ال هاب اسپات وجود دارد.

منابع اضافی:

 

گوگل می دهد برخی از راهنمایی برای ایجاد نقشه سایت ایکس ام ال خود را به عنوان نشانی از لونامتری

اینها 11 کلاس وب سایت رایگان است که می تواند با جستجوگرها فنی و محتوا کمک کند.

 

جستجوگرها فنی می تواند سخت به انجام در خود، بنابراین اگر شما به فکر کمک حرفه ای یک سرمایه گذاری ارزشمند است، اتمام این پست در مورد چگونگی پیدا کردن خدمات جستجوگرها مناسب برای کسب و کار کوچک شما

اصول جستجوگرها قسمت 7: نحوه ردیابی و اندازه گیری نتایج جستجوگرها

 

بنابراین هنگامی که شما شروع به نوشتن محتوای جستجوگرها عالی خود را و قرار دادن تمام این مراحل را به حرکت، چگونه شما در واقع پیگیری چگونه به خوبی کار?

 

در چهره خود این سوال یک پاسخ نسبتا ساده، با برخی از معیارهای کلیدی جستجوگرها به تمرکز بر روی، اما با هر متریک برخی از عوامل کلیدی به نظر شما به عنوان اندازه گیری عملکرد جستجوگرها سایت شما وجود دارد.

رتبه بندی کلمات کلیدی

 

نگاه کردن به جایی که سایت شما برای یک لیست از کلمات کلیدی رتبه بندی می کند قطعا یک مقصد نهایی نیست – شما نمی توانید کارکنان خود را در رتبه بندی پرداخت کنید، چیزهایی مانند شخصی سازی در نتایج جستجو باعث شده است که در مکان های مختلف متغیر باشند، و بنابراین ردیابی سخت است، و البته تنها چیزی که نشان می دهد جایی است که شما در نتایج جستجو نشان می دهید. برخی حتی تا جایی پیش می روند که اعلام کنند مرده اند. اما گرفتن یک ایده خشن از جایی که سایت شما برای شرایط اصلی رتبه بندی می شود می تواند یک شاخص مفید برای سلامت سایت شما باشد. رتبه بندی بالا در طیف وسیعی از کلمات کلیدی یک شاخص قوی از دید جستجوی ارگانیک است.

 

این بدان معنا نیست که شما باید بیش از حد با رتبه بندی برای هر یک مدت وسواس. به یاد داشته باشید: هدف نهایی شما این است که درایو ترافیک بیشتر مربوط است که درایوهای کسب و کار بیشتر – اگر شما فروش ویدجت بلو، مهم تر است که شما برای “ویدجت بلو” رتبه بندی و یا که شما طرح و اجرای یک استراتژی جستجوگرها است که کمک می کند تا شما را به فروش ویدجت بیشتر در مقرون به صرفه ترین راه ممکن? استفاده از رتبه بندی به عنوان یک بررسی سلامت عمومی، نه یک شاخص در اینچ البته نمودار.

 

تعدادی از ابزارها می توانند به شما در بررسی رتبه بندی کمک کنند. اکثر قابلیت های نسبتا مشابه اما ویژگی های مانند رتبه بندی محلی و یا تلفن همراه گاهی اوقات در برخی از ابزار منحصر به فرد خدمات لینک سازی سایت هستند. اگر شما یک کسب و کار کوچک و یا فقط با جستجوگرها شروع، من توصیه می کنم چیدن یک ابزار رایگان و ساده برای استفاده و فقط نگه داشتن چشم در تعداد انگشت شماری از شرایط اصلی شما می خواهید برای پیگیری به شما کمک کند پیشرفت سنج.

ترافیک ارگانیک

 

ترافیک ارگانیک یک شاخص بسیار بهتر از سلامت تلاش های جستجوگرها است. با مشاهده ترافیک ارگانیک سایت خود می توانید سنجشی برای حجم واقعی بازدیدکنندگانی که به سایت شما مراجعه می کنند و به کجا می روند دریافت کنید.

 

شما می توانید ترافیک ارگانیک خود را به راحتی با اکثر ابزارهای تجزیه و تحلیل اندازه گیری کنید – زیرا رایگان و پرکاربرد است، ما نحوه دریافت این اطلاعات را در تجزیه و تحلیل گوگل بررسی خواهیم کرد.

 

برای بررسی سریع می توانید به سادگی به صفحه اصلی گزارش سایت خود نگاه کنید و روی “همه جلسات” کلیک کنید تا ترافیک ارگانیک را فیلتر کنید (ترافیک موتورهای جستجو که ترافیک جستجوی پولی را از بین می برد):

اصول جستجوگرها – ردیابی ترافیک جستجوگرها ارگانیک

 

شما همچنین می توانید تمرین کردن به در صفحات خاص رانندگی ترافیک و اهداف با ایجاد یک گزارش سفارشی و تعیین کاربران و تکمیل هدف به عنوان معیارهای خود را نگاه کنید، و صفحات فرود به عنوان بعد خود را: