عمومی

مواردی که هنگام خرید املاک باید در نظر بگیریم

املاک

 

در حالی که هیچ کس نمی تواند با قطعیت پیش بینی کند که آیا قیمت مسکن کاهش می یابد یا خیر، اتفاق نظر کارشناسان مسکن این است که ارزش مسکن به این زودی ها کاهش نخواهد یافت. انتظار می رود قیمت مسکن در سال 2022 به افزایش خود ادامه دهد. فقط انتظار نداشته باشید که این افزایش به اندازه رکورد سال 2021 تند باشد.

هدف این مقاله ابهام زدایی از اصطلاحات صنعت در عین روشن ساختن تمایز بین یک عامل املاک و یک دلال املاک است. در حالی که کارگزار در مقابل نماینده در معاملات معمولی املاک و مستغلات برای خریداران و فروشندگان معمولی زیاد مطرح نمی شود، هنوز مهم است که در صورت بروز هرگونه سوال یا پیچیدگی در معامله شما بدانید.

هیچ کس نمی داند که قیمت مسکن چگونه افزایش می یابد، مهم نیست که در اقتصاد چه اتفاقی می افتد. آنچه مهم‌تر است خرید خانه در زمانی است که زمان مناسب برای شما باشد، چه قیمت‌ها در حال افزایش یا کاهش باشند. به وضعیت خود نگاه کنید و چند سوال را در نظر بگیرید – آیا خانواده شما در حال رشد یا کوچک شدن است؟ آیا شانس مهاجرت به سراسر کشور برای ارتقای شغلی را دارید؟ – قبل از اینکه تصمیم بگیرید آیا زمان مناسبی برای خرید خانه است یا خیر.

اگر برای خرید ملک پول نقد ندارید، باید بهترین راه را برای خرید سرمایه جدید خود در نظر بگیرید. برای بسیاری از سرمایه گذاران، این به معنای خرید وام مسکن جدید با وام دهنده است. وامی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به وضعیت سرمایه گذاری فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید چندین ملک را به طور همزمان تأمین مالی کنید، وام های در دسترس شما نسبت به وام مسکن برای خانه اصلی شما شرایط پیش پرداخت و نرخ بهره بالاتری خواهند داشت.

منفی

اگر برای اولین بار خریدار خانه هستید، احتمالاً سوالات زیادی در مورد نحوه عملکرد فرآیند خرید خانه دارید. مهم نیست که چقدر آماده هستید، تا زمانی که در آن قرار نگیرید، پیش بینی این روند دشوار است. و این قبل از اینکه شروع به محاسبه مبالغ هنگفتی کنید که برای خرید خانه نیاز است.

توجه به دو پارامتر اصلی که یک خانه را طبقه بندی می کند مهم است: نوع ساختار و سبک خانه. این سازه به نوع ساختمان اشاره دارد، مانند خانه تک خانواده یا کاندو. سبک به ویژگی های معماری و طراحی ، مانند صنعتگر یا معاصر اشاره دارد.

اگر در مورد خرید ملک سرمایه گذاری فکر کرده اید ، شراکت املاک ممکن است نقطه شروع خوبی باشد. اینها سرمایه گذاری های مشترک محدودی هستند که عمدتاً در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند. آنها سرمایه گذاران را گرد هم می آورند تا سرمایه گذاری مشترک خود را مدیریت کرده و از نظر مالی حمایت کنند. سرمایه گذاری در یک مشارکت املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، اما تصمیم برای همه نیست. بیایید با وارد شدن به جزئیات و ارزیابی مزایا و معایب آنها ببینیم

قیمت مسکن مهر پردیس 

آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

محدودیت سند یک محدودیت در نحوه استفاده از ملک خود است. محدودیت‌های سند می‌توانند آنچه را که می‌سازید و برخی فعالیت‌های دیگر را که ممکن است در زمین خود دنبال کنید، محدود کند. این محدودیت‌ها اغلب شامل انجمن مالکان خانه (HOA) می‌شود که نوعی جامعه محدود شده با عمل است.

آپارتمان شما برای زندگی غیرقانونی یا ناامن است : برای نقض قرارداد از سوی صاحبخانه بررسی کنید. اگر آنها نتوانند یک محیط تمیز، ایمن یا کاربردی را فراهم کنند، ممکن است بتوانید به طور کلی از قرارداد اجاره خود خارج شوید. این یک دلیل موجه برای شکستن اجاره نامه بدون عواقب مالی در نظر گرفته می شود

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

در کارگزاری‌های بزرگ‌تر، کارگزار اصلی برای کمک به حجم کار، فروشنده‌ها و کارگزاران وابسته را استخدام می‌کند و این افراد می‌توانند به عنوان نماینده دلال در انجام معاملات ملکی عمل کنند. اغلب، کارگزاران وابسته را کارگزار، کارگزار-فروشنده یا کارگزار وابسته می نامند. در حالی که کارگزاران وابسته اغلب به عنوان پیمانکاران مستقل استخدام می شوند، ممکن است هر بار فقط با یک کارگزار/کارگزاری کار کنند و نمی توانند توسط شخص دیگری استخدام شوند.

سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات یکی از داغ ترین راه های جدید برای تنوع بخشیدن به سبد مالی شما امروز است. در بین سرمایه گذاران در هر سن و علاقه ای محبوب است. تامین مالی جمعی به شما این امکان را می دهد که پول خود را به صورت آنلاین با دیگران برای خرید ملک (یا سهمی از دارایی) به صورت گروهی جمع کنید و روشی قانع کننده برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با بهره برداری از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهد خرید خانه کمی شبیه انتخاب همسر است. اگر خوب انتخاب کرده باشید، می تواند یک مسابقه ساخته شده در بهشت باشد. اما اگر در یک هوس عاشقانه غرق شده اید یا در مورد مزایای مسابقه بیش از حد فروخته شده اید، ناراحتی ممکن است رخ دهد.

وام سخت، نوعی وام کوتاه مدت، به جای وام دهنده سنتی ، از یک وام دهنده پول سخت می آید. وام های پول سخت شامل افراد یا شرکت های خصوصی می شود که خود ملک یا دارایی دیگری را به عنوان وثیقه می پذیرند. اگر روش‌های سنتی کمتری را برای گرفتن وام ترجیح می‌دهید یا وام‌دهنده درخواست وام یا وام مسکن شما را رد می‌کند، ممکن است به دریافت وام با پول سخت فکر کنید.

به نظر می رسد خانه های اجاره ای بهترین ها را در خرید و اجاره نوید می دهند، اما آیا آنها ایده خوبی هستند؟ بیایید بررسی کنیم که خانه‌های اجاره‌ای چیست و چگونه کار می‌کنند تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا یکی از آنها می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد یا خیر.

در بسیاری از نقاط کشور، نبود مسکن ارزان قیمت خریداران خانه را ناامید می کند. اگر وضعیت شما اینطور است، به جای تلاش برای رقابت در بازارهای مسکن داغ، ممکن است به دنبال ارزان ترین راه برای ساخت خانه باشید . گزینه‌های مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد و ساختن خانه‌ای مقرون به صرفه ممکن است پروژه‌ای قابل انجام باشد که می‌خواهید انجام دهید.

چه در حال سرمایه گذاری برای برگرداندن ملک باشید و چه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری اجاره طولانی مدت نگهداری کنید، هزینه های حمل در املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. برای آشنایی با هزینه های حمل و نقل و نحوه محاسبه آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پیش خرید آپارتمان در شهر قدس 

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالکیت خانه هستید اما اصلاً علاقه ای به شرکت در کلاس حضوری ندارید، جای نگرانی نیست. کلاس های آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که باید بدانید.