عمومی

مقاومت و استحکام نرده شیشه ای

در گذشته به دلیل عدم پیشرفت فنی در زمینه تقویت شیشه، مردم نسبت به شیشه به خصوص از نظر مقاومت و استحکام نگرش منفی داشتند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های تمپرینگ و لمینت، پیشرفت زیادی در صنعت سختی گیر شیشه داشته ایم و باید این تفکر قدیمی که شیشه خطرناک است را فراموش کنیم. نرده شیشه ای را می توان در سبک های مختلف ساخت و بسته به اجرای هر مدل زیبایی و استحکام متفاوتی خواهد داشت. نرده شیشه ای توکار از شیشه سکوریت شده با ضخامت 8 تا 12 میلی متر و پایه های پروفیل آلومینیومی یا فولادی ساخته می شود. این پروفیل ها با توجه به ارتفاع نرده در فواصل معینی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این شیشه ها در همان پروفیل ها قرار می گیرند و پایه ها با گیره های شیشه ای در پروفیل ها و در نهایت روکش آلومینیومی آنودایز شده روی همان پایه ها نصب می شوند. در اداره ها و فضاهای بزرگ یکی از مناسب ترین راهکار ها خرید پارتیشن شیشه ای است زیرا به فضا زیبایی زیادی می بخشد و به راحتی فضا را جداسازی می کند.

نرده شیشه ای چیست؟

در دنیای امروز که با توسعه فناوری و دستاوردهای دانش مرتبط همراه است، تمامی ابزارها و دستگاه ها نیز بر اساس آن مدرن و مدرن طراحی می شوند. در صنعت ساختمان و در طراحی نقشه های آن توجه زیادی به نرده شیشه ای می شود. نرده شیشه ای آلومینیومی علاوه بر استحکام و دوام بالا از زیبایی جذاب و منحصر به فردی نیز برخوردار است. هر خانه ای برای افزایش ایمنی نردبان خود به یک نرده نیاز دارد. البته در طراحی داخلی خانه علاوه بر ایمنی، زیبایی نیز بسیار مهم و بسیار موثر است. ما چندین نوع نرده داریم: نرده چوبی، نرده فلزی و نرده شیشه ای. یکی از محبوب ترین این نرده ها نرده شیشه ای است. این نرده ها یکی از شیک ترین و زیباترین انواع نرده ها هستند. نرده های استیل علاوه بر دوام و ایمن بودن، ظاهری بسیار جذاب به خانه شما می بخشد. در نظر داشته باشید که ترکیب شیشه و استیل نسبت به سایر نرده ها طول عمر بیشتری دارد. این ترکیب خیلی دیرتر خورده می شود. این ترکیب به راحتی تمیز و تمیز می شود و آن را به یکی از محبوب ترین مواد دکوراسیون داخلی تبدیل می کند.

نرده شیشه ای Sekurit بسیار مقرون به صرفه تر از نرده تمام شیشه ای است. بدین ترتیب قیمت نهایی این نوع نرده ها یک سوم قیمت نرده تمام شیشه می باشد. قاعدتاً از این نوع نرده ها در ساختمان های مسکونی، ادارات، راه پله ها، ویلاها، بالکن ها، تراس ها و محوطه های استخر و در برخی موارد در نمای کلی ساختمان استفاده می شود.

شیشه لمینت بسیار مقاوم تر از نرده های شیشه سکوریت است. البته این بستگی به ساختار قوی تر آنها دارد. لازم به ذکر است که نرده شیشه لمینت با قرار دادن دو تکه شیشه سکوریت به ضخامت های 5، 8 و 10 میل در کنار یکدیگر ساخته می شود و نرده های شیشه لمینت دارای حداکثر ارتفاع 150 سانتی متر می باشد که کاملا در یک راستا می باشد.نرده های شیشه ای لمینت به صورت شیشه جامد با تمامی عناصر شیشه ای به فروش می رسد و هم به عنوان نرده پایه و هم به عنوان نرده ایمنی استفاده می شود. ضخامت شیشه این نوع نرده ها از 12 تا 16 میلی متر می باشد که از نرده های فولادی، آلومینیومی و چوبی استفاده می شود. این حصار معمولا در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها، دانشگاه ها، فرودگاه ها، مراکز خرید و هتل ها استفاده می شود.

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است. دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند. صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند. از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد. تعدادی از پروژه هایی که صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران افتخار همکاری بر روی آنها را داشته است عبارتند از: بانک حکمت ایرانیان، بانک ملت، شعب VIP، بانک مسکن، شعبه خیابان عطار، وزارت کشور، ایرانسل، درگاه پرداخت شاپرک، ال سی من، شرکت سپنج سازه، مرکز ایران نو، آینه تهران، مرکز خرید پالادیوم، ارگ تجریش، شعب سیناتلا ، مبلمان و پروژه آیسا ایران مال و بام لند.

این مقاله را هم بخوانید :   طراحی زیور آلات